کلکسیون برتر
تبلیغات
برگزیده های سایت

نکاتی ارزشمند و تایید شده برای کاهش وزن پس از حاملگی

حاملگی به شدت بدن شما را دچار تغییرات می‌کند. ممکن است تعجب کنید که چطور حتی پس از اینکه فرزندتان متولد شده کماکان مانند یک زن باردار بنظر می‌رسید! بدنتان از ریخت افتاده و ممکن است باعث ناراحتی شما شده باشد. اما بخاطر داشته باشید که در این باره نباید عجله کنید. بعد از حاملگی […]

ویتامین C ویتامینی که برای موفقیت به آن نیاز داریم

یک سبک زندگی فعال به این معناست که شما به ویتامین C نیاز دارید، آن هم مقدار زیادی ویتامین C، در زیر در مورد نحوه دریافت ویتامین C کافی برای موفق شدن در اهدافتان، چیزهای بیشتری یاد می گیرید. مقدمه در این ده سالی که درگیر تناسب اندام بودم، گاه مشغول دوره حجم و گاه […]

۱۰ تغذیه مفید و منبع غذایی ارزشمند از ویتامین E

ویتامین E در بین ویتامین‌های دیگر مورد بی توجهی بیشتری قرار گرفته است، این در حالی است که این ویتامین دارای فهرست بی پایانی از مزایای مختلف است. اولین و مهم‌ترینش این است که یک آنتی اکسیدان قوی است. به علاوه، به عملکردهای حیاتی بدن همچون فعالیت‌های آنزیمی و سیگنالینگ سلولی نیز کمک می‌کند. مصرف روزانه […]

۵ گام ساده و پیشنهاد مفید جهت سالم غذا خوردن

برای سالم غذا خوردن این ۵ گام بسیار ساده را دنبال کنید. یکی از اشکالات اصلی اکثر تصمیمات سال جدید، آن است که بیش از حد مبهم هستند. «من می خواهم اندام بهتری داشته باشم» خوب بنظر می رسد اما برای انجام آن چگونه برنامه ریزی می کنید؟ هنگامیکه آنها برای شما معنایی عمیق تر […]

۵ جایگزین سالم و طبیعی غذایی برای کربوهیدرات ها

از آنجا که کربوهیدرات ها، منبع اصلی انرژی بدنتان هستند، هرگز نباید به طور کامل از آنها اجتناب کنید. با این حال با توجه به یک بررسی که در سال ۲۰۱۴ در مجله تغذیه، متابولیسم و بیماری های قلبی منتشر شد، کاهش کربوهیدرات با مواد غذایی سالم بدون کربوهیدرات به افراد دارای اضافه وزن کمک می […]

۷ نتیجه‌ی موثر و فوق العاده از فواید حرکات کششی

حرکت کششی از زمان اولین کلاس ورزش تان در مدرسه ی ابتدایی، شنیده اید که حرکت کششی مهم است. اما هنگامی که وقت کم دارید، شاید وسوسه شوید که کشش ها را انجام ندهید تا بتوانید چند دقیقه بیشتر، کاردیو ثبت نمایید. این کار را نکنید. خواه تصمیم داشته باشید تمرین کراس فیت (آمادگی جسمانی […]

سیستم ایمنی بدن خود را به صورت طبیعی تقویت کنید

همه ما می دانیم وقتی می خواهیم سرما بخوریم چه حسی دارد: احساس درد در سینوس ها، خارش در گلو و سنگینی در سراسر بدن. در حال مریض شدن هستید و خود را نفرین می کنید که چرا بعد از دست دادن با همکار مریضتان دست خود را نشستید و یا اینکه چرا به اندازه […]

با افزایش دوپامین احساس بهتری داشته باشید

دوپامین یکی از مهم ترین هورمون های مسئول احساس خوب در بدن ماست. وقتی سطح این هورمون در بدنمان کم باشد شدیدا احساس ناراحتی و پریشانی خواهیم داشت. در این مطلب به شما آموزش میدهیم  که چگونه سطح دوپامین را افزایش دهید. بنابراین اگر زمانی احساس کردید احساس خوبی ندارید با این روش های اثبات شده […]

۶ فایده فوق العاده و شگفت انگیز خوردن موز در روز

موز، یک میوه کامل است موزها یک پوشش داخلی دارند که کندن پوستشان را آسان می کند. رنگ آنها فورا به شما می گوید که چه زمانی قابل خوردن است. آنها طعم لذیذی دارند که تقریبا همه آن را دوست دارند و شاید از همه مهم تر آنها حاوی مواد مغذی مفید هستند. جای تعجب نیست که […]

سالم ترین و مقوی ترین مواد غذایی کدام‌ها هستند؟

غذای سالم برای بدن مفید است، هم بدن انسان را از نظر فیزیکی در شرایط مناسب قرار می‌دهد و هم بدن را در برابر بیماری‌ها مقاوم می‌سازد. مهم است که ما غذاهای سالم را بشناسیم و از آن‌ها در وعده‌های روزانه‌مان استفاده کنیم. فهرستی که در این مقاله تهیه کردیم تعدادی از سالم ترین غذاها […]

۷ مزیت مفید کلاس‌های گروهی تناسب اندام

کلاس‌های گروهی، راه خوبی هستند تا برنامه‌ی ورزشی در زندگی‌تان به جریان بیفتد. در کلاس‌های گروهی تناسب اندام ، انواع مختلف روش‌های آموزشی، تجهیزات و تمرینات چالشی به کار گرفته می‌شود. نیازی نیست که یک رقصنده‌ی حرفه‌ای یا متخصص کیک بوکس باشید، تمام آن کلاس‌ها برای بالا بردن ضربان قلب شما و گذراندن اوقاتی خوش […]

چگونه تمرینات ورزشی را وارد برنامه روزانه خود کنیم ؟

همه ما باید بدانیم که داشتن یک سبک زندگی اکتیو و فعال باید اولین اولویت مان باشد. تنها با مراقبت کردن از خودمان است که می توانیم آن فردی باشیم که دوست داریم و تلاش می کنیم که در محیط کار، خانه و جامعه باشیم. اما این کار چندان هم آسان نیست. کار کردن می […]

نکات مهم و حائز اهمیت ورزشی در دوران حساس بارداری

ورزش کردن یکی از بهترین روش هایی است که می توانید احساس خوبی و همینطور فرم مناسبی داشته باشید. برای اکثر زنان بارداری این حالت را تغییر نمی دهد. با وجود تفاوت هایی که در بدنتان به وجود می آید، ورزش هم چنان مهم است. برخی از پژوهش ها نشان داده اند که ورزش در […]

تازه های داغ ترین اخبار
بیشتر >>
  • هشدار مقامات کشور روسیه به اعضای 1+5 در خصوص برجام

  • روابط تل آویو-ریاض/خوش خدمتی عربستان به رژیم صهیونیستی!

  • درخواست کری از سناتورها درباره عدم‌تمدید تحریم‌ها علیه ایران

  • دیده‌بان حقوق بشر: آمریکا فروش سلاح به عربستان را متوقف کند!

  • فحاشی‌های بی‌سابقه پسر محمود صادقی به دستگاه قضایی!

  • رژیم آل سعود نمی تواند از باتلاق یمن خارج شود!

  • راه اندازی حساب توییتر دفتر رهبر معظم انقلاب

  • تلاش حزب حاکم ترکیه برای تغییر قانون اساسی

  • منافقین بهترین گزینه تغییر نظام در ایران

  • رویترز: اوباما با تمدید تحریم ایران موافقت کند!

  • لیونل مسی: برای تمدید قرارداد با بارسلونا هیچ عجله‌ای ندارم!

  • حضور بدون حقوق نیروهای حق التدریس در مدارس!

  • نفت ارزان شد/ افزایش بهای جهانی طلا

  • تعریف و تمجید روزنامه بارسایی از سردار آزمون

  • دیدگاه ترامپ درباره بشار اسد و جنگ سوریه

  • دانشمند ایرانی در پی به چالش کشیدن نظریه اینشتین!

  • هدیه ویژه و باورنکردنی «ترامپ» به «پوتین»

  • واکنش رسانه‌های خارجی به حادثه ریلی در ایران

  • کاهش زمینه های پولشویی با بانکداری الکترونیک

  • حکم اعدام بابک زنجانی لغو شد!

  • خواست آمریکا : کاهش ذخیره اورانیوم ایران به زیر 300کیلوگرم!

  • داغ ترین اخبار
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • ورزشی
  • ۱۵ مهارت ضروری و لازم برای بازاریابان دیجیتالی

    مجموعه : موفقیت

    بازاریابی در دنیای دیجیتال، یکی از حرفه‌های نوپا و در عین حال کارآمد و مورد نیاز شرکت‌ها و صاحبان کسب و کار است. شاید دیوار ورود به این عرصه کوتاه به نظر برسد، اما با گذشت زمان مهارت‌های این شغل، نمود پررنگ‌تری پیدا می‌کند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا با نظرات ۱۵ تن از صاحبان کسب و کار را در رابطه با شرایط استخدام یک بازاریاب دیجیتال آشنا شویم.

    813148 586 ۱۵ مهارت ضروری و لازم برای بازاریابان دیجیتالی

    کارشناسان بازاریابی دیجیتالی باید مجموعه‌ای از مهارت‌های مختلف را کسب کنند. این مهارت‌ها شامل استفاده از منابع موجود در کانال‌های رسانه‌ای است. آنها باید فرصت‌های فعلی و پیش رو را شناسایی کرده تا به یک بازاریاب فوق‌العاده تبدیل شوند. یکی از چالش‌هایی که یک بازاریاب باید در نظر داشته باشد، ایجاد تعادل بین “تفکر خلاق” و “تفکر انتقادی” است تا بتواند موفقیت قابل توجهی برای شرکت خود رقم بزند.

    در این مقاله، از ۱۵ عضو “مشاور کارآفرینان جوان” (YEC) سوال شده است که در هنگام استخدام بازاریابان دیجیتال به چه نکاتی توجه می‌کنند؟پاسخ‌های آنها به شرح زیر است:

    ۱. داشتن تخصص تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی

    بازاریاب دیجیتالی که استخدام می‌شود باید به شیوه‌ی تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی مخصوصا فیسبوک و دیگر شبکه‌های مد نظر شرکت آشنایی داشته باشد. بازاریابان دیجیتالی باید بتوانند اطلاعات موجود در فیسبوک را تحلیل کنند و با ایجاد کمپین‌ها و تصاویر خلاقانه، مشتری را جذب نمایند. از آنجا که رسانه‌های اجتماعی منبع رایگانی برای تبلیغات محسوب می‌شوند، استفاده‌ی درست و بهینه از آنها می‌تواند با صرفه‌جویی زیادی در بودجه همراه باشد. بنابراین ما به دنبال بازاریابان با استعدادی هستیم که نسبت به پتانسیل این فضا آگاه باشند و زیر و بم استفاده از آن را بدانند – مایلز جنینگز ، Recruiter.com

    ۲. داشتن مهارت فروش

    ما تا به حال بازاریابان دیجیتال زیادی را استخدام کرده‌ایم که در دو حالت داخل منزل و یا محیط خارج از شرکت مشغول به کار بوده‌اند و در پایان به این نتیجه رسیدیم، آنهایی که فروش بالاتری دارند، بالطبع بازاریابان بهتری هستند. آنها می‌دانستند که با افراد چه برخوردی داشته باشند و چطور یک مشتری بالقوه را به یک مشتری بالفعل تبدیل کنند. هر چند که قرار نیست بازاریابان دیجیتال مستقیما با مشتری وارد معامله شوند، اما با این حال باید با مهارت فروش آشنا باشند. در غیر این صورت سرمایه‌ی شما را هدر خواهند داد بدون این که برای تیم فروش، فرصت و موقعیت ایجاد کنند – مارک سنیکلا- BannerView.com

    ۳. توانایی در پیدا کردن کانال تبلیغاتی مناسب

    813144 139 ۱۵ مهارت ضروری و لازم برای بازاریابان دیجیتالی

    بازاریابان زیادی را می شناسم که از هیچ کانال بازاریابی نمی‌گذرند. ایمیل، سئو(SEO)، بازاریابی موتور جستجو(SEM)، شبکه‌های اجتماعی و هر کانال دیگری که فکرش را بکنید. اما نکته اینجاست که در یک استراتژی موفق بازاریابی تمرکز بر روی تعداد محدودی کانال کافی است و بهتر جواب خواهد داد. کانال انتخابی یک بازاریاب باید متناسب با میزان پویایی و نوع فعالیت شرکت باشد. برای مثال، برای یک شرکت کمک به کسب و کارهای محلی مانند ما، شبکه‌ی اجتماعی پینترست گزینه‌ی جالبی برای بازاریابی به شمار نمی‌آید. من به شخصه ترجیح می‌دهم از راهکارهای محلی سئو استفاده کنم تا مشتری را از طریق گوگل و برنامه های Maps و Yelp پیدا کنم – ترور سامنر ، LocalVox

    ۴. داشتن تفکر بی طرف

    معمولا بازاریابان، با ذوق و شوق‌ترین کارمندان شرکت هستند. هر چند که این ذوق و شوق می تواند باعث ایجاد خلاقیت شود، با این حال یک بازاریاب باید بتواند بین هیجان درونی و کار خود تمایز ایجاد کند تا با داشتن دیدگاهی بی‌طرف، آن‌طور که باید کار کند، نه آن‌طور که امیدوار است – وسلی متیوز ، High Level Marketing

    ۵.توانایی راه‌اندازی کمپین‌های بازاریابی قطره‌ای و تحلیل آنها

    بازاریابی محتوا یک مهارت کلیدی است که منجر به نتیجه خواهد شد. یک بازاریابی قطره‌ای قوی مستلزم یک استراتژی اولیه است. در بازاریابی قطره‌ای، هدف یادآوری و معرفی مداوم محصول به مشتری است. یک دام بزرگی که در این نوع بازاریابی وجود دارد، گرفتار شدن در بازاریابی انبوه است. به این معنا که یک ایمیل را به عده‌ی زیادی ارسال کنیم بدون این که با مخاطب هیچ گونه ارتباط‌سازی اولیه انجام دهیم. در این نوع بازاریابی متغیرها و عوامل گسترده‌ای دخیل هستند تا یک استراتژی درست را تعریف کنند. بازاریابی قطره‌ای زمانی نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ای خواهد داد که مبتنی بر هنر ارتباط‌سازی باشد- اران ایال، Sprinlgeap

    ۶. دارا بودن ترکیبی از خلاقیت و توانایی تحلیل‌گری

    813145 448 ۱۵ مهارت ضروری و لازم برای بازاریابان دیجیتالی

    در بازاریابی دیجیتالی به دو عامل تفکر خلاق و ذهن تحلیل‌گر نیاز است. بنابراین ما به دنبال افرادی می‌گردیم که علاوه بر علاقه‌مند بودن، این توانایی‌ها را نیز داشته باشند. خیلی از کارجویان جدید تنها روی یکی از این دو عامل تاکید دارند حال آن که در بازاریابی دیجیتال، آمیزه‌ای از علم و هنر مطرح است. بازاریابی دیجیتال به ما اجازه می‌دهد که همه چیز، حتی خلاقانه‌ترین کمپین‌ها را ارزیابی کنیم و با استفاده از تحلیل و تجزیه‌ی اطلاعات، برای آینده، یک استراتژی تعریف کنیم- کایلا واگنر- Revel Interactive

    ۷. توانایی در بیان تصویری و نوشتاری

    813147 941 ۱۵ مهارت ضروری و لازم برای بازاریابان دیجیتالی

    امروزه رسانه‌های دیجیتال بر خلاف سابق، تصویر محور هستند؛ چرا که تصاویر قدرتمندتر از متون احساسات ما را درگیر می‌کنند. ترکیب مناسبی از دو عامل متن و تصویر، نقش بسیار مهمی در بازاریابی دیجیتال ایفا خواهد کرد – الکس فریز ، Track Marketing Group

    ۸. داشتن یک شخصیت دوست داشتنی

    ارتباط‌سازی یکی از اجزای اولیه‌ی بازاریابی دیجیتال است و یک شخصیت دوست‌داشتنی می‌تواند مفید و مثمر ثمر واقع شود. مردم زیادی هستند که تمایل دارند با ناشران، وبلاگ‌نویسان، روزنامه‌نگاران و دیگر افراد مطرح، وارد ارتباط شوند. طبیعی است که یک شخصیت جذاب همیشه خواهان و طرفدار زیاد داشته باشد. فرض کنید که باید بین دو شخصیت کاملا مشابه، یکی را برای گفتگو انتخاب کنید: با نفر اول که صحبت می کنید، انگار که با دیوار حرف می زنید؛ اما شخص دوم معاشرتی و خونگرم است. کدام یک را برای گفتگو انتخاب خواهید کرد؟ یک بازاریاب باید قدرت حفظ روابطش با دیگران را داشته باشد تا بتواند یک شخصیت گیرا و جذاب از خود ارائه دهد. موضوعی که متاسفانه در اغلب موارد نادیده گرفته می شود – جاناتان لانگ، Domination Media

    ۹. با WordPress آشنا باشد

    امکانات و پلت فرم‌های پیاده‌سازی شده بر روی وردپرس، آن را تبدیل به یک ابزار حیاتی کرده است. اگر شما به عنوان یک بازاریاب دیجیتال بخواهید یک وبلاگ و حتی یک سایت بسازید و آن را مدیریت کنید به وردپرس نیاز خواهید داشت. پلاگین‌های جدیدی که مدام به وردپرس اضافه می شوند به آموزش و رشد اطلاعات شما کمک خواهند کرد. از این رو وردپرس یک ابزار مفید برای سرعت بخشیدن به تولید محتوا محسوب می شود – آنجلا روت ، Due.com

    ۱۰. توانایی معرفی خود را داشته باشد

    813146 990 ۱۵ مهارت ضروری و لازم برای بازاریابان دیجیتالی

    اگر شما به عنوان یک کارجو به من بگویید که درک عمیقی نسبت به رسانه‌های اجتماعی و برندینگ دارید، پس باید ثابت کنید که در معرفی خود هم توانمندی لازم را دارید. اولین چیزی که از مصاحبه شوندگان خود می خواهم این است که اطلاعات خودشان را از طریق یک رسانه‌ی اجتماعی ارائه دهند تا از بین آنها فرد مورد نظر را انتخاب کنم. نحوه‌ی انتخاب من به این شکل است که اسم کارجو را در پلتفرم مورد نظر جستجو می‌کنم و از دید مشتری، محتوای موجود را بررسی می‌کنم. شبکه‌ی اجتماعی انتخاب شده باید قابلیت ارتباط با مشتری از طریق ارسال پیام یا تماس ویدیویی را فراهم کند و بازاریاب باید نسبت به برقراری این نوع ارتباط تسلط داشته باشد- آدام استیل، The Magistrate

    ۱۱. توانایی در درک اختصار

    مهم نیست کیفیت محصول شما تا چه حد خوب باشد! مهم توانایی شما در ارزش‌گذاری محصول است؛ به طوری که بتوانید در کم‌تر از ۱۴۰ واژه، کالا یا خدمات خود را به مشتری معرفی کنید. انتقال اطلاعات با حداقل پیام برای یک بازاریاب دیجیتال، هنر و مهارت است- نیکلاس هاس، Loot

    ۱۲. توانایی تجزیه و تحلیل اطلاعات قابل اندازه گیری

    در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگری، برآورد هزینه‌ی بازاریابی و تبلیغات، مهم و حیاتی است؛ چرا که دیگر، تفاوت درصد رشد، ملاکی برای موفق بودن یک محصول در بازار محسوب نمی‌شود. اکنون دوره‌ی تصمیم‌گیری درست و شکار به موقع فرصت‌ها است. مشاوران بازاریابی دیجیتال باید شایستگی و دانش عمومی خود را با ارائه‌ی معیارهای علمی و استفاده از داده‌های واقعی، اثبات کنند. حالا دیگر دوره‌ی حدس و گمان بر اساس چند عدد و رقم پیش پا افتاده‌ی میزان فروش گذشته است و رویکرد جدید با ابزارها و نرم افزارهای تحلیل و اندازه‌گیری همراه شده است. بنابراین از یک مشاور جدید در این حوزه، انتظار داریم که توانایی استفاده از این امکانات را به منظور بالا بردن دقت و اطمینان کار داشته باشد – بلر توماس ، EMerchantBroker

    ۱۳. داشتن مهارت گوش دادن

    به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، باید توانایی ارتباطی بالایی داشته باشیم و بتوانیم برای ترویج سرویس یا محصول خود از کلمات، تصاویر، ویدیو و رسانه‌های اجتماعی استفاده کنیم. بازاریابی دیجیتال فرصتی برای متخخصان این حوزه است که به صحبت‌های اقشار مختلف مردم، از مشتری گرفته تا مصرف‌کننده‌ی گوش دهند. این اقدام از طریق شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای تحلیل‌گر امکان‌پذیر است. از این رو ما می‌توانیم بازخورد مشتری را نسبت به محصول خود دریافت کنیم. همیشه در استخدام یک بازاریاب دیجیتال به دنبال این موضوع هستم که آیا می‌تواند حرف های مشتری را درک کند و بازخورد مناسبی نسبت به آنها داشته باشد- شالین دور، Chatter Buzz

    ۱۴. داشتن سرعت عمل

    یک بازاریاب دیجیتال باید بتواند در برابر تغییرات پیش آمده از خود انعطاف نشان دهد و با سرعت عمل تصمیم مناسب را بگیرد. نبود انعطاف در برنامه‌ی کسب و کار باعث منحل شدن و ورشکستگی خواهد شد- میکی مایر ، JASH

    ۱۵. آشنایی با طراحی

    ارتباط‌سازی از طریق ارسال پیام کار بسیار مهمی است. با این حال، دنیای دیجیتال، دنیایی فراتر از واژگان و کلمات است. بخش بزرگی از بازاریابی دیجیتال به جلوه‌های بصری وابسته است. یک بازاریاب دیجیتال حداقل باید آشنایی مقدماتی با HTML، CSS و فتوشاپ را داشته باشد – دن ساپوزنیکوف

    منبع : zoomit


    _____________________________________________________________________________
    همچنين مطالعه بفرماييد...
    _____________________________________________________________________________
  • تازه ها
  • مطالب هفته
  • مطالب ماه
  • دانش و فناوری
    توصیه های پزشکی
  • 4 علامت مخفی که نشان از پوکی استخوان‌های شما میدهند!

  • این عادت های اشتباه عوامل موثر در ایجاد بیماری هستند!

  • استرس کمتر و راهکار های موثر برای کاهش استرس

  • فعالیت زیاد در شبکه‌های اجتماعی باعث افسردگی میشود!

  • بهترین روش های پیشگیری و درمان سرماخوردگی و آنفلونزا

  • تازه های تصاویر
    بیشتر >>
  • نقاشی و طراحی های مینیاتوری زیبا بر روی اشیاء کوچک

  • برندگان مسابقه عکاسی “دنیایی که هرگز ندیده اید” مشخص شدند

  • پرتره هایی خلاقانه و زیبا از حیوانات روی پر پرندگان

  • خطرناک‌ترین جانداران قاتل جهان را بشناسید + عکس

  • تصاویری زیبا از اعماق دریا که شما را شگفت زده خواهند کرد

  • عکس هایی دیدنی از تصاویر تلفیقی روز و شب در استانبول

  • نگاهی گیرا بر شگفت انگیز ترین مجسمه های دنیا

  • تصاویری بسیار زیبا از فستیوال سگ هندوها

  • پرتره های ساخته شده بسیار زیبا از ترکیب میوه های ارگانیک

  • نقاشی هایی خلاقانه از دختران زیبا با لباس های گلی

  • پرتره های کوئیلینگ کاغذی با ادغام در چهره کهنسالان

  • تصاویری زیبا و خیره کننده از فستیوال کوه سوزان در ژاپن

  • تصاویری سحرآمیز و فوق العاده زیبا از کرم های شب تاب در ژاپن

  • ترسیم نقاشی‌های حیرت انگیز “هایپر رئالیسم” با زغال و گرافیت

  • نامرئی در روز: مجموعه تصاویر الهام بخش “میکو لاگرستد”

  • تصاویری منتخب از مسابقه عکاسی سفری گاردین ریدرز

  • نقاشی هایی هایپر رئالیست از جواهرات بسیار زیبا

  • تصاویری زیبا از نقاشی هایی که با اشیاء تکمیل شده اند!

  • نقاشی هایی برگزیده از هنرهای خیابانی اساطیری

  • جلوه هایی طبیعی از نقاشی های نمکی با معکوس کردن رنگ ها

  • تصاویری منتخب از مسابقه عکاسی محیط زیست آتکینز

  • تصاویری زیبا از مناظر سورئال کویرهای ایالات متحده

  • نقاشی‌های دیدنی و جالب از یک جوان لهستانی بر روی برگ درخت !

  • تازه های دنیای مد و پوشاک
    بیشتر >>
  • شرابی و طوسی بهترین ترکیب رنگ مخصوص لباس های پاییزی

  • ۱۶ سبک و مدل شیک برای پوشیدن شال های پشمی شطرنجی

  • ۱۶ مدل خاص و زیبا از پوشش های پاییزی با پانچو

  • اشتباهاتی که ما در انتخاب لباس مناسب مرتکب می شویم

  • ۱۰ برند معتبر و خاص از معروف ترین و لوکس ترین جواهرات دنیا

  • بهترین روش های بستن شال جهت داشتن ظاهری باوقار

  • ترکیب هایی زیبا از لباس های خاکستری رنگ مناسب فصل پاییز

  • ۱۰ ساعت گران قیمت و لوکس برای هدیه دادن به خانم ها

  • ست لباس پاییزی با نیم بوت های زیبا برای فصل پاییز

  • کیف های فوق لوکس که فریاد می‌زنند: “صاحب من پولدار است”

  • با رنگ های لباس های رویایی مخصوص پاییز امسال آشنا شوید

  • بدون هزینه های سنگین هم می توان ظاهر خوبی داشت

  • لباس های شیک ، زیبا و خنک مخصوص فصل تابستان

  • منتخبی زیبا و خاص از لباس های شیک برای کودکان

  • منتخبی خاص از زیباترین مدل های شال و روسری

  • ۵ عطر منحصر به فرد مردانه مناسب خانم ها !

  • این عطرهای تابستانه شما را با خود به سواحل دریا می برند!

  • ۱۶ روش زیبا و متفاوت جهت بستن حرفه ای دستمال سر

  • بررسی و معرفی بهترین عطرهای تابستانه برای آقایان

  • مشاوره‌ حرفه‌ای و تخصصی برای خرید لباس‌های سایز بزرگ

  • برگزیده ای از زیباترین ژورنال لباس های عروس مدل ایتالیایی

  • ۱۰ مورد خاص از زیورآلاتی که هر دختر خانمی باید داشته باشد

  • زیباترین و خوش برش ترین مدل های لباس شب مجلسی زنانه

  • کلیه حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سایت کلکسیون برتر می باشد.