کلکسیون برتر
تبلیغات
برگزیده های سایت

نکاتی ارزشمند و تایید شده برای کاهش وزن پس از حاملگی

حاملگی به شدت بدن شما را دچار تغییرات می‌کند. ممکن است تعجب کنید که چطور حتی پس از اینکه فرزندتان متولد شده کماکان مانند یک زن باردار بنظر می‌رسید! بدنتان از ریخت افتاده و ممکن است باعث ناراحتی شما شده باشد. اما بخاطر داشته باشید که در این باره نباید عجله کنید. بعد از حاملگی […]

ویتامین C ویتامینی که برای موفقیت به آن نیاز داریم

یک سبک زندگی فعال به این معناست که شما به ویتامین C نیاز دارید، آن هم مقدار زیادی ویتامین C، در زیر در مورد نحوه دریافت ویتامین C کافی برای موفق شدن در اهدافتان، چیزهای بیشتری یاد می گیرید. مقدمه در این ده سالی که درگیر تناسب اندام بودم، گاه مشغول دوره حجم و گاه […]

۱۰ تغذیه مفید و منبع غذایی ارزشمند از ویتامین E

ویتامین E در بین ویتامین‌های دیگر مورد بی توجهی بیشتری قرار گرفته است، این در حالی است که این ویتامین دارای فهرست بی پایانی از مزایای مختلف است. اولین و مهم‌ترینش این است که یک آنتی اکسیدان قوی است. به علاوه، به عملکردهای حیاتی بدن همچون فعالیت‌های آنزیمی و سیگنالینگ سلولی نیز کمک می‌کند. مصرف روزانه […]

۵ گام ساده و پیشنهاد مفید جهت سالم غذا خوردن

برای سالم غذا خوردن این ۵ گام بسیار ساده را دنبال کنید. یکی از اشکالات اصلی اکثر تصمیمات سال جدید، آن است که بیش از حد مبهم هستند. «من می خواهم اندام بهتری داشته باشم» خوب بنظر می رسد اما برای انجام آن چگونه برنامه ریزی می کنید؟ هنگامیکه آنها برای شما معنایی عمیق تر […]

۵ جایگزین سالم و طبیعی غذایی برای کربوهیدرات ها

از آنجا که کربوهیدرات ها، منبع اصلی انرژی بدنتان هستند، هرگز نباید به طور کامل از آنها اجتناب کنید. با این حال با توجه به یک بررسی که در سال ۲۰۱۴ در مجله تغذیه، متابولیسم و بیماری های قلبی منتشر شد، کاهش کربوهیدرات با مواد غذایی سالم بدون کربوهیدرات به افراد دارای اضافه وزن کمک می […]

۷ نتیجه‌ی موثر و فوق العاده از فواید حرکات کششی

حرکت کششی از زمان اولین کلاس ورزش تان در مدرسه ی ابتدایی، شنیده اید که حرکت کششی مهم است. اما هنگامی که وقت کم دارید، شاید وسوسه شوید که کشش ها را انجام ندهید تا بتوانید چند دقیقه بیشتر، کاردیو ثبت نمایید. این کار را نکنید. خواه تصمیم داشته باشید تمرین کراس فیت (آمادگی جسمانی […]

سیستم ایمنی بدن خود را به صورت طبیعی تقویت کنید

همه ما می دانیم وقتی می خواهیم سرما بخوریم چه حسی دارد: احساس درد در سینوس ها، خارش در گلو و سنگینی در سراسر بدن. در حال مریض شدن هستید و خود را نفرین می کنید که چرا بعد از دست دادن با همکار مریضتان دست خود را نشستید و یا اینکه چرا به اندازه […]

با افزایش دوپامین احساس بهتری داشته باشید

دوپامین یکی از مهم ترین هورمون های مسئول احساس خوب در بدن ماست. وقتی سطح این هورمون در بدنمان کم باشد شدیدا احساس ناراحتی و پریشانی خواهیم داشت. در این مطلب به شما آموزش میدهیم  که چگونه سطح دوپامین را افزایش دهید. بنابراین اگر زمانی احساس کردید احساس خوبی ندارید با این روش های اثبات شده […]

۶ فایده فوق العاده و شگفت انگیز خوردن موز در روز

موز، یک میوه کامل است موزها یک پوشش داخلی دارند که کندن پوستشان را آسان می کند. رنگ آنها فورا به شما می گوید که چه زمانی قابل خوردن است. آنها طعم لذیذی دارند که تقریبا همه آن را دوست دارند و شاید از همه مهم تر آنها حاوی مواد مغذی مفید هستند. جای تعجب نیست که […]

سالم ترین و مقوی ترین مواد غذایی کدام‌ها هستند؟

غذای سالم برای بدن مفید است، هم بدن انسان را از نظر فیزیکی در شرایط مناسب قرار می‌دهد و هم بدن را در برابر بیماری‌ها مقاوم می‌سازد. مهم است که ما غذاهای سالم را بشناسیم و از آن‌ها در وعده‌های روزانه‌مان استفاده کنیم. فهرستی که در این مقاله تهیه کردیم تعدادی از سالم ترین غذاها […]

۷ مزیت مفید کلاس‌های گروهی تناسب اندام

کلاس‌های گروهی، راه خوبی هستند تا برنامه‌ی ورزشی در زندگی‌تان به جریان بیفتد. در کلاس‌های گروهی تناسب اندام ، انواع مختلف روش‌های آموزشی، تجهیزات و تمرینات چالشی به کار گرفته می‌شود. نیازی نیست که یک رقصنده‌ی حرفه‌ای یا متخصص کیک بوکس باشید، تمام آن کلاس‌ها برای بالا بردن ضربان قلب شما و گذراندن اوقاتی خوش […]

چگونه تمرینات ورزشی را وارد برنامه روزانه خود کنیم ؟

همه ما باید بدانیم که داشتن یک سبک زندگی اکتیو و فعال باید اولین اولویت مان باشد. تنها با مراقبت کردن از خودمان است که می توانیم آن فردی باشیم که دوست داریم و تلاش می کنیم که در محیط کار، خانه و جامعه باشیم. اما این کار چندان هم آسان نیست. کار کردن می […]

نکات مهم و حائز اهمیت ورزشی در دوران حساس بارداری

ورزش کردن یکی از بهترین روش هایی است که می توانید احساس خوبی و همینطور فرم مناسبی داشته باشید. برای اکثر زنان بارداری این حالت را تغییر نمی دهد. با وجود تفاوت هایی که در بدنتان به وجود می آید، ورزش هم چنان مهم است. برخی از پژوهش ها نشان داده اند که ورزش در […]

تازه های داغ ترین اخبار
بیشتر >>
  • هشدار مقامات کشور روسیه به اعضای 1+5 در خصوص برجام

  • روابط تل آویو-ریاض/خوش خدمتی عربستان به رژیم صهیونیستی!

  • درخواست کری از سناتورها درباره عدم‌تمدید تحریم‌ها علیه ایران

  • دیده‌بان حقوق بشر: آمریکا فروش سلاح به عربستان را متوقف کند!

  • فحاشی‌های بی‌سابقه پسر محمود صادقی به دستگاه قضایی!

  • رژیم آل سعود نمی تواند از باتلاق یمن خارج شود!

  • راه اندازی حساب توییتر دفتر رهبر معظم انقلاب

  • تلاش حزب حاکم ترکیه برای تغییر قانون اساسی

  • منافقین بهترین گزینه تغییر نظام در ایران

  • رویترز: اوباما با تمدید تحریم ایران موافقت کند!

  • لیونل مسی: برای تمدید قرارداد با بارسلونا هیچ عجله‌ای ندارم!

  • حضور بدون حقوق نیروهای حق التدریس در مدارس!

  • نفت ارزان شد/ افزایش بهای جهانی طلا

  • تعریف و تمجید روزنامه بارسایی از سردار آزمون

  • دیدگاه ترامپ درباره بشار اسد و جنگ سوریه

  • دانشمند ایرانی در پی به چالش کشیدن نظریه اینشتین!

  • هدیه ویژه و باورنکردنی «ترامپ» به «پوتین»

  • واکنش رسانه‌های خارجی به حادثه ریلی در ایران

  • کاهش زمینه های پولشویی با بانکداری الکترونیک

  • حکم اعدام بابک زنجانی لغو شد!

  • خواست آمریکا : کاهش ذخیره اورانیوم ایران به زیر 300کیلوگرم!

  • داغ ترین اخبار
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • ورزشی
  • مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    مجموعه : دنیای اتومبیل

    نیازی به گفتن این مسئله نیست که جنگ اسب‌های بخار این روزها کمی مضحک و خنده‌دار شده است، مخصوصاً زمانی که پای سدان های اسپورت لوکس و بزرگ به میان می‌آید.

    816070 103 1 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    در اوایل سال ۲۰۰۰ میلادی خودروهایی مانند آئودی RS6، ب ام و M5 و کادیلاک CTS-V به ترتیب ۴۴۴،۳۹۴ و ۴۰۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کردند. اما امروزه، نوادگان این خودروها ۵۵۲،۵۵۳ و ۶۴۰ اسب بخار قدرت دارند! خب علاقه‌مندان چکار باید بکنند اگر یک سدان اسپورت لوکس بدون افتادن در مخمصه‌ی ۶۴۰ اسب بخاری بخواهند؟!

    816018 867 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    خوشبختانه تنی چند از سایر خودروها این فاصله را پر می‌کنند. مدل‌هایی با نشان‌های قابل‌توجه بر روی کاپوت و برخی از کارایی‌های نزدیک به مدل‌های تاپ اما بدون قیمت‌های ترسناک، بدون مصرف سوخت زیاد. از همه جالب‌تر اینکه دیگر آن دادوبیدادهایی را که در خانه می‌گویند چرا در چند ماه سه دست لاستیک عوض می‌کنی را نخواهید داشت! از سه رقیبی که اینجا هستند، دو خودرو پیشکسوت و دیگری تازه‌وارد است.

    816019 277 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816020 201 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816021 617 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    خودروی آلمانی داستان ما آئودی S6 است. بله! ما می‌توانستیم ب ام و ۵۵۰i با پکیج M Sport یا مرسدس بنز E400 با نشان AMG را دعوت بکنیم، اما برای ما S6 به‌روز شده برای سال ۲۰۱۶ آن چیزی که این سگمنت درباره‌اش است را به‌خوبی نشان می‌دهد: توازن و بالانس بین لوکس بودن، کارایی و قابلیت رانندگی. کلید طلایی این آلمانی خوش‌رو در زیر کاپوتش است جایی که پیشرانه‌ی ۸ سیلندر توئین توربوی آن ۴۴۴ اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

    816022 489 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    دیگر پیشکسوت حاضر در میدان باافتخار قرمز، سفید و آبی را نشان می‌دهد. کادیلاک CTS-V اسپورت ۲۰۱۶ طرح و برنامه‌ی یک سدان لوکس اسپورت را دنبال می‌کند: پیشرانه‌ی نیرومند ۶ سیلندری و توئین توربو با ۴۲۰ اسب بخار قدرت به همراه شاسی ورزشکاری (!) و نمای بسیار جذاب. این خودرو به حد کافی خوب بوده تا دو سال قبل عنوان خودروی سال را به دست آورد و هنوز هم رانندگی با آن لذت‌بخش است.

    816023 911 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    اما در مورد دوست تازه‌واردمان، خب، شاید باعث شود که سرتان را بخارانید اما از ما بشنوید که اسمش لکسوس GS F 2016 است. GS F به نظر می‌رسد در نگاه اول برای تست مقایسه‌ای با آئودی RS7 یا کادیلاک CTS-V طراحی‌شده باشد اما هنوز هم پیشرانه‌ی ۸ سیلندرش نمی‌تواند با پسران بزرگ سرشاخ شود.

    مقایسه کردن GS F با RS7 و CTS-V شبیه این است که با تفنگ آبپاش به جنگ بازوکا بروید! مقایسه‌ی لکسوس با S6 و CTS-V اسپورت فرصتی برای لکسوس است و چالشی واقعی و جدی برای دو کهنه‌کار دیگر به شمار می‌رود.

    816024 568 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    هر سه رقیب ما یک فرمول عمومی را دنبال می‌کنند. قدرتمندترین گروه، لکسوس GS F، بیزاری و نفرت سازنده‌ی مادر یعنی تویوتا را از القای اجباری با یک پیشرانه‌ی تنفس طبیعی نشان می‌دهد! پیشرانه‌ای ۸ سیلندر و ۵ لیتری که ۴۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۲۷ نیوتن متر گشتاور را تحویل می‌دهد. نیروی حاصله با گیربکسی ۸ سرعته و خودکار به دیفرانسیل عقب فرستاده می‌شود.

    816025 131 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    کادیلاک با فروش بالای خودروهای لوکس نامی برای خود دست‌وپا کرده اما CTS-V اسپورت علاقه‌ی نوظهور این برند به پیشرانه‌های کوچک، قدرت زیاد و وزن کم را به نمایش می‌گذارد. پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳٫۶ لیتری و توئین توربوی کادیلاک کوچک‌ترین و پرگشتاورترین پیشرانه‌ی حاضر در این تست است. پیشرانه‌ای که ۵۸۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و همانند لکسوس از گیربکس ۸ سرعته ی خودکار بهره می‌برد.

    همان‌طوری که از آئودی انتظار دارید، در بحث پیشرانه S6 با رقیبان خود فرق دارد. پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری با دو توربو در زیر کاپوت جا خوش کرده است. زمانی که بحث نیرو باشد این پیشرانه با ۴۴۴ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر در میانه‌ی گروه قرار می‌گیرد اما گیربکس ۷ سرعته ی دو کلاچه ی آن به همراه سیستم تمام چرخ متحرکش،S6 را از دو هم‌قطار خود جدا می‌کند.

    این سه خودرو را در عرصه‌های لوکس بودن و کارایی و پرفورمنس امتحان می‌کنیم و به همان قدری که خوب باشند جایزه می‌گیرند! برنده‌ی این امتحان لزوماً سریع‌ترین، قوی‌ترین و یا راحت‌ترین سدان نخواهد بود اما بهترین بالانس و توازن بین لوکس بودن و کارایی و قابلیت رانندگی را در پیست و هم در دنیای واقعی نشان خواهد داد.

    ارزیابی‌های ما در لس‌آنجلس کلید خورد. پیچ خوردن خودروها منعکس‌کننده‌ی این بود که ما چه تصوری از خریداران ثروتمند این خودروها داریم و آن‌ها واقعاً چگونه از این خودروها استفاده می‌کنند. این خودروها در جاده‌های پرپیچ‌وخم، تپه‌ها و نهایتاً در پیست آزمایش شدند تا عیار واقعی خود را نمایان سازند.

    816026 590 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    رتبه‌ی سوم: آئودی S6

    از همان ابتدا S6 نشان داد که لباسی متفاوت از دو رقیب دیگر به تن کرده است. آئودی بلوغ بیشتری را نسبت به لکسوس و کادیلاک نشان داد. فاکتور بلوغ و کمال در همان نگاه اول به بدنه‌ی آئودی آشکار است. Ed Loh سردبیر می‌گوید: “S6 تکنیکی، اسپورت و بی‌ضرراست.”سیستم ۴ چرخ متحرک آئودی در طی تست‌های بارانی روز اول ثابت کرد که بسیار تواناست. می‌توان روی پیشرانه‌ی ۸ سیلندر توئین توربو و گیربکس ۷ سرعته با کلاچ دوبل حساب باز کرد.

    سیستم انتقال قدرت که در حالت کامفورت کاملاً ساکت و آرام است، در حالت دینامیک واقعاً از خواب بیدار می‌شود. تعویض دنده‌ها حالتی رعدآسا دارد. Jonny Lieberman می‌گوید: “این موتور تحت تنش و واقعاً باشکوه است.” او ادامه می‌دهد: “این پیشرانه‌ی ۸ سیلندر به‌خوبی با گیربکس ۷ سرعته با کلاچ دوبل جفت شده و مسلماً بهترین ترکیب گروه است.”

    816027 748 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    سیستم ۴ چرخ متحرک آئودی همچنین در خیابان‌های آب‌گرفته‌ی لس‌آنجلس بهتر درک می‌شود، اگرچه که از برخی جنبه‌های منفی خصوصاً فرمان تنبل و کند آن نمی‌توان گذشت.S6 ثابت‌قدم است اما با فیزیک نمی‌شود جنگید. Lieberman می‌گوید: “فرمان آئودی احساس کندی دارد. حالت کامفورت احساس قطع‌شدگی و انفصال دارد و حالت دینامیک هم سنگین احساس می‌شود.”

    816028 884 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    سیستم تعلیق بادی S6 که باشکوه‌ترین سواری گروه را دارد، در دور زدن‌ها کمکی به قضایای یادشده نمی‌کند. Loh می‌گوید: “سفتی شاسی در مقایسه با نرمی سیستم تعلیق فقط احساس مصنوعی و چسبی بودن فرمان الکتریکی را برجسته می‌کند.” او ادامه می‌دهد:” مقایسه‌ی آئودی با کادیلاک و لکسوس مثل تفاوت روز با شب است.”

    816029 225 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    آنچه S6 را برای سواری در مسافت‌های زیاد دلپذیر می‌کند فقط سواری نرم و پیشرانه‌ی قدرتمند نیست بلکه نمای داخلی هم سهیم است. اگرچه که دو خودروی دیگر هم به‌نوبه‌ی خودنمای داخلی خوبی دارند، اما پکیج آئودی با چرم باکیفیت و جذاب و بهترین سیستم سرگرمی و اطلاعات گوی سبقت را از کادیلاک و لکسوس می‌رباید.

    816030 148 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    درون پیست S6 یک بازیگر مستحکم است. سیستم ۴ چرخ متحرک آئودی کمک می‌کند تا خودرو در ۳٫۸ ثانیه به‌سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد و S6 را سریع‌ترین خودروی رقابت بکند. زمان یک‌چهارم مایل برای آئودی ۱۲٫۴ ثانیه با سرعت ۱۷۹٫۲ کیلومتر بر ساعت ثبت می‌شود که بازهم از دو رقیب دیگر بهتر است. تست figure-eight آئودی دقیقاً همانی می‌شود که ما در دور زدن‌های جاده‌ای مشاهده کردیم: ۲۴٫۹ ثانیه در ۰٫۷۷ نیروی جی که کندترین گروه است و همچنین شتاب جانبی ۰٫۹۱ جی که بازهم کندترین گروه لقب می‌گیرد.

    816031 343 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    اگرچه که همه‌ی ما از آئودی S6 لذت بردیم، اما برای ما بسیار فوق‌العاده بود که فقط بر سرعت‌های خط مستقیم فوکوس کردیم و به‌اندازه‌ی کافی بر روی همه‌ی جنبه‌های این سدان اسپورت تمرکز نکردیم. قطعاً مواردی وجود دارد که درباره‌ی S6 گفته شود مثل توانایی سواری در فواصل زیاد، امکانات داخلی و اعداد مربوط به کارایی اما باید گفت که دو رقیب دیگر بالانس و توازن بهتری را نسبت به S6 نشان می‌دهند.

    816032 988 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816033 972 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816034 141 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816035 770 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816036 858 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816037 120 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816038 478 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    رتبه‌ی دوم: لکسوس GS F

    با آن نگاه نافذ و چراغ‌های روز روشن نایک مانند، لکسوس GS F دقیقاً در نقطه‌ی مقابل طیف حاضر قرار می‌گیرد. درحالی‌که آئودی بر راحتی تأکید می‌کند،GS F زمانی که خارج از حالت نرمال باشد، روی اسپورت بودن تمرکز دارد.

    در حالت‌های اسپورت و اسپورت پلاس، صدای غرش پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری برمی‌خیزد و گیربکس ۸ سرعته ی خودکار لکسوس برای اجرای فرامین پدال گاز گوش‌به‌فرمان می‌شود. لکسوس در این حالت‌های رانندگی بسیار برانگیزاننده احساس می‌شود و پیشرانه تا زمانی که کات آف نشود با شادمانی آواز می‌خواند! “پیشرانه‌ی عالی است!” Lieberman می‌گوید: “آن را در RC F دوست داشتم، حالا در GS F بیشتر دوستش دارم.”

    816039 122 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    GS F هیجان کمتری در سرعت‌های معمولی و آرام دارد. اگرچه پاسخ فرمان در حالت نرمال به‌صورت دلپذیری تندوتیز باقی می‌ماند، اما تنظیمات پدال گاز و گیربکس کمی مأیوس‌کننده است. پاسخ پدال گاز در حالت رانندگی پیش‌فرض نرم و آرام بوده و گیربکس برای معکوس کشیدن در مواقع لزوم بی‌میل است. Loh می‌گوید: “در زمان سواری در اتوبان، گیربکس در حالت نرمال و اکو معکوس نمی‌کشد.

    تأخیرهای آن احساسی در شما ایجاد می‌کند انگار برای سریع رفتن میلیون سال زمان نیاز دارید!” قدری شک و تردید درباره‌ی لکسوس به‌عنوان خودروسازی باسابقه‌ی ساخت خودروهای راحت وجود دارد اما لکسوس با GS F سواری سفت و محکمی ارائه می‌دهد. سیستم تعلیق لکسوس برخلاف آئودی و کادیلاک قابل تنظیم نیست و یک‌راست از کارخانه برای پیست تنظیم‌شده است!

    این لکسوس و برادرش GS شاسی سفتی دارند که برای سواری در جاده‌های تند و غریب کالیفرنیا طراحی‌شده‌اند. Loh می‌گوید: “دامپرها مقدار زیادی لرزش و ضربه را به راننده منتقل می‌کنند و سر و گردن من تکان‌های زیادی داشتند.”

    816040 444 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    تکان‌های سر و گردن در بزرگراه نمود بیشتری می‌یافتند، جایی که سیستم تعلیق در کشمکشی سخت بود تا ناهمواری‌های راه را بپوشاند. سواری کاملاً سفت است و مطمئناً سیستم تعلیق با تنظیم الکتریکی به همراه حالت راحت در صدر خواسته‌های ما از لکسوس قرار دارد. فرمان تند و سریع به این معنی است که در سرعت‌های بزرگراهی، لکسوس با توانایی خط مستقیم در حال کشمکش است و نیازمند تصحیح مدارم از سوی راننده برای ماندن در بین خطوط می‌باشد.

    816041 390 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    با برخی استثناها درباره‌ی پیدا کردن بعضی دکمه‌ها (دکمه‌ی ترمزدستی را پیدا کنید، شمارا به مبارزه می‌طلبیم!)، نمای داخلی به‌خوبی کارشده است. لمس داشبورد حس خوبی دارد و ما طرفدار پر و پا قرص صندلی‌ها با چرم قرمز هستیم. Loh درباره‌ی نمای داخلی چنین نظر می‌دهد: “این لکسوس شبیه‌ترین خودرو به قیمت ۸۵ هزار دلاری است. البته تا زمانی که شما خیلی به نمایشگر ناوبری نزدیک نگاه نکنید.” نمایشگر سیستم ناوبری و کنترل جوی استیک ماوس مانند لکسوس تلاش زیادی برای تباهی نمای داخلی GS F انجام داده‌اند.

    816042 923 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    حدس ما چیست؟ لکسوس تمرکز زیادی بر روی پرفورمنس داشته است.۴٫۴ ثانیه طول می‌کشد تا GS F به‌سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد. مسافت یک‌چهارم مایل نیز در ۱۲٫۸ ثانیه و با سرعت ۱۸۰٫۵ کیلومتر بر ساعت طی می‌شود که آن را در صدر گروه قرار می‌دهد.GS F با دیفرانسیل عقب در حالت اسلالوم رکورد ۲۴٫۳ ثانیه با ۰٫۸۱ شتاب جی را بر جای می‌گذارد. همکار دیگرمان Reynolds می‌گوید: “دریفت زدن مثل دیوانه‌ها آسان است!”

    816043 488 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    لکسوس می‌توانست در جایگاه نخست قرار گیرد چیزی که باعث غرق شدن لکسوس گردید به کارایی و قیمت آن مربوط می‌شود. بله GS F سریع‌تر از CTS-V اسپورت است اما آیا به‌اندازه‌ی ۱۴ هزار دلار؟! برای جیب ما جواب خیر است. Lieberman چنین نظری دارد: “من GS F را کاوش کردم. مشکل این است، پولی که شما برای GF S می‌پردازید، باید ۶۴۰ اسب بخار CTS-V را داشته باشید. فیس و افاده‌ی برند یک چیز است اما در این مورد خاص صادقانه بگویم کمی مضحک به نظر می‌رسد!”

    816044 208 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816045 293 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816046 795 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816047 252 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816048 285 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816049 214 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816050 513 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816051 889 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    رتبه‌ی اول: کادیلاک CTS-V اسپورت

    رستم داستان ما کادیلاک CTS-V است! نه زیادی سفت است و نه زیادی نرم، فقط خودش است. در پیچ‌های جاده،CTS بالانسی ماهرانه بین کیفیت سواری و هندلینگ ارائه می‌دهد. ضربه‌گیرها در جاده‌های پردست‌انداز به‌خوبی عمل می‌کنند و کمک می‌کنند تا کادیلاک به‌خوبی از پس پیچ‌ها برآید.

    فرمان فربه و گوشتی CTS-V انعکاس و بازخورد خوبی از جاده ارائه می‌دهد. Loh می‌گوید: “چیز نرم یا سبکی درباره‌ی این هیولا وجود ندارد. همه‌چیز ضخیم و مردانه است و کمی زحمت کشیدن برای فرمان ضخیم و شیفترهای آن نیاز است.”

    816052 537 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    صحبت درباره‌ی گیربکس شد، باید بگوییم که از گیربکس ۸ سرعته ی خودکار کادیلاک ممنونیم. تعویض دنده‌ها حالا سریع‌تر و هوشمندتر از قبل شده و همه‌ی مزیت‌های پیشرانه‌ی ۶ سیلندر توئین توربو را در اختیارتان قرار می‌دهد. Lieberman اشاره می‌کند: “من واقعاً سواری این خودرو را جست‌وجو کردم. من نمی‌توانم به‌قدر کافی تأکید کنم که احساس فرمان کادیلاک چقدر خوب است. شاد و خوشحال-کلمه ی دیگری برای آن وجود ندارد.”

    816053 896 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    اوضاع برای کادیلاک درراه‌های آزاد هم کاملاً بر وفق مراد است. CTS-V در جاده‌های باز راحت و آرام است. این خودرو در سرعت‌های بالا مستحکم و استوار است و سیستم تعلیق آن راننده را از راه‌های ناهموار ایزوله می‌کند. Erick Ayapana می‌گوید: “کنترل سواری مغناطیسی کادیلاک واقعاً در بزرگراه‌ها می‌درخشد. این سیستم دست‌اندازها را بدون انتقال هرگونه خشونت به کابین خنثی می‌کند.”

    816054 277 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    خود کابین هم مردانه است. اگرچه صندلی‌های عقب تنگ هستند اما در عوض صندلی‌های جلو راحت‌اند و موقعیت راننده نیز مناسب است. سیستم سرگرمی و اطلاعات کادیلاک (CUE) هنوز هم کمی فاجعه‌بار باقی‌مانده اما حداقل حالا با کارپلی اپل و اندروید اتو گوگل سازگار شده است.

    816055 655 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    برخلاف ۵۰ اسب بخار فاصله‌ی بین کادیلاک و لکسوس،CTS-V نمایشی واقعی در حد توانش را در درگ نشان می‌دهد. شتاب صفرتا ۹۶ کیلومتر کادیلاک ۴٫۷ ثانیه بوده و مسافت یک‌چهارم مایل را در ۱۳٫۱ ثانیه و با سرعت ۱۷۵٫۴ کیلومتر بر ساعت طی می‌کند. تست figure-eight کادیلاک هم در ۲۴٫۷ ثانیه و با شتاب ۰٫۸۰ جی ثبت می‌شود.

    816056 641 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    ممکن است که کادیلاک سریع‌ترین خودروی این مقایسه نباشد، اما توازن بین دینامیک رانندگی، راحتی، لوکس بودن و ارزش پرداختی آن را در صدر قرار می‌دهد. این کادیلاکی است که مردم را سورپرایز خواهد کرد. کادیلاک خودروی راننده است، یک سدان لوکس و همچنین کشنده‌ی قیمت! کادیلاک ممکن است که دوباره “استاندارد جهان” نباشد اما در همان راه قدم برمی‌دارد.

    816062 593 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816063 270 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816064 691 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816065 131 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816066 719 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816067 278 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    رتبه‌ی سوم: آئودی S6

    S6 برای تست‌های ما زیادی نرم است، اما بااین‌وجود هنوز هم خودروی درخشانی است.

    816068 644 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    رتبه‌ی دوم: لکسوس GS F

    اگر این مقایسه تنها درباره‌ی پرفورمنس بود،GS F بی‌شک برنده‌ی مدال می‌شد.

    816069 449 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    رتبه‌ی اول: کادیلاک CTS-V اسپورت

    بله، جنرال موتورز اخیراً جوایز زیادی برنده‌شده اما زمانی که شما خودروی خارق‌العاده‌ای مثل CTS-V اسپورت می‌سازید، ستایش آن تضمین‌شده است.

    816070 103 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    23223232 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F


    منبع : pedal


  • تازه ها
  • مطالب هفته
  • مطالب ماه
  • دانش و فناوری
    توصیه های پزشکی
  • 4 علامت مخفی که نشان از پوکی استخوان‌های شما میدهند!

  • این عادت های اشتباه عوامل موثر در ایجاد بیماری هستند!

  • استرس کمتر و راهکار های موثر برای کاهش استرس

  • فعالیت زیاد در شبکه‌های اجتماعی باعث افسردگی میشود!

  • بهترین روش های پیشگیری و درمان سرماخوردگی و آنفلونزا

  • تازه های تصاویر
    بیشتر >>
  • نقاشی و طراحی های مینیاتوری زیبا بر روی اشیاء کوچک

  • برندگان مسابقه عکاسی “دنیایی که هرگز ندیده اید” مشخص شدند

  • پرتره هایی خلاقانه و زیبا از حیوانات روی پر پرندگان

  • خطرناک‌ترین جانداران قاتل جهان را بشناسید + عکس

  • تصاویری زیبا از اعماق دریا که شما را شگفت زده خواهند کرد

  • عکس هایی دیدنی از تصاویر تلفیقی روز و شب در استانبول

  • نگاهی گیرا بر شگفت انگیز ترین مجسمه های دنیا

  • تصاویری بسیار زیبا از فستیوال سگ هندوها

  • پرتره های ساخته شده بسیار زیبا از ترکیب میوه های ارگانیک

  • نقاشی هایی خلاقانه از دختران زیبا با لباس های گلی

  • پرتره های کوئیلینگ کاغذی با ادغام در چهره کهنسالان

  • تصاویری زیبا و خیره کننده از فستیوال کوه سوزان در ژاپن

  • تصاویری سحرآمیز و فوق العاده زیبا از کرم های شب تاب در ژاپن

  • ترسیم نقاشی‌های حیرت انگیز “هایپر رئالیسم” با زغال و گرافیت

  • نامرئی در روز: مجموعه تصاویر الهام بخش “میکو لاگرستد”

  • تصاویری منتخب از مسابقه عکاسی سفری گاردین ریدرز

  • نقاشی هایی هایپر رئالیست از جواهرات بسیار زیبا

  • تصاویری زیبا از نقاشی هایی که با اشیاء تکمیل شده اند!

  • نقاشی هایی برگزیده از هنرهای خیابانی اساطیری

  • جلوه هایی طبیعی از نقاشی های نمکی با معکوس کردن رنگ ها

  • تصاویری منتخب از مسابقه عکاسی محیط زیست آتکینز

  • تصاویری زیبا از مناظر سورئال کویرهای ایالات متحده

  • نقاشی‌های دیدنی و جالب از یک جوان لهستانی بر روی برگ درخت !

  • تازه های دنیای مد و پوشاک
    بیشتر >>
  • شرابی و طوسی بهترین ترکیب رنگ مخصوص لباس های پاییزی

  • ۱۶ سبک و مدل شیک برای پوشیدن شال های پشمی شطرنجی

  • ۱۶ مدل خاص و زیبا از پوشش های پاییزی با پانچو

  • اشتباهاتی که ما در انتخاب لباس مناسب مرتکب می شویم

  • ۱۰ برند معتبر و خاص از معروف ترین و لوکس ترین جواهرات دنیا

  • بهترین روش های بستن شال جهت داشتن ظاهری باوقار

  • ترکیب هایی زیبا از لباس های خاکستری رنگ مناسب فصل پاییز

  • ۱۰ ساعت گران قیمت و لوکس برای هدیه دادن به خانم ها

  • ست لباس پاییزی با نیم بوت های زیبا برای فصل پاییز

  • کیف های فوق لوکس که فریاد می‌زنند: “صاحب من پولدار است”

  • با رنگ های لباس های رویایی مخصوص پاییز امسال آشنا شوید

  • بدون هزینه های سنگین هم می توان ظاهر خوبی داشت

  • لباس های شیک ، زیبا و خنک مخصوص فصل تابستان

  • منتخبی زیبا و خاص از لباس های شیک برای کودکان

  • منتخبی خاص از زیباترین مدل های شال و روسری

  • ۵ عطر منحصر به فرد مردانه مناسب خانم ها !

  • این عطرهای تابستانه شما را با خود به سواحل دریا می برند!

  • ۱۶ روش زیبا و متفاوت جهت بستن حرفه ای دستمال سر

  • بررسی و معرفی بهترین عطرهای تابستانه برای آقایان

  • مشاوره‌ حرفه‌ای و تخصصی برای خرید لباس‌های سایز بزرگ

  • برگزیده ای از زیباترین ژورنال لباس های عروس مدل ایتالیایی

  • ۱۰ مورد خاص از زیورآلاتی که هر دختر خانمی باید داشته باشد

  • زیباترین و خوش برش ترین مدل های لباس شب مجلسی زنانه

  • کلیه حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سایت کلکسیون برتر می باشد.