کلکسیون برتر
تبلیغات
برگزیده های سایت

همه چیز در خصوص بیماری کبد چرب و روش های درمان آن

اگر چربی ذخیره شده در کبد حدود ۵ الی ۱۰ درصد وزن اندام‌های بدن را تشکیل داده باشد، مبتلا به کبد چرب خواهید بود. بیماری کبد چرب دو نوع است یک نوع آن با نام کبد الکلی و دیگری با نام کبد چرب غیر الکلی شناخته می‌شود. کبد چرب حاملگی شرایط نادر دیگری است که […]

خواص ، فواید و ارزش غذایی سیب زمینی برای سلامت بدن

در میان هزاران نوع سیب زمینی که در دنیا وجود دارد، سیب زمینی قرمز، آبی و زرد محبوب ترین نوع در میان افراد است. سیب زمینی محصول گیاهی شماره یک در ایالت متحده آمریکا محسوب می‌شود و بعد از برنج، گندم و ذرت ، چهارمین محصول گیاهی پر مصرف در جهان است. از لحاظ تاریخی، […]

اطلاعاتی ارزشمند و مهم در مورد ویتامین C و فواید آن

ویتامین C که به عنوان اسید اسکوربیک نیز شناخته شده است یک ویتامین محلول در آب است که به طور طبیعی در برخی از غذاها یافت می‌شود و به برخی از مواد نیز اضافه می‌گردد. همچنین شما می‌توانید ویتامین C را به صورت مکمل نیز دریافت کنید. انسان‌ها بر خلاف بیشتر حیوانات، قادر به سنتز […]

بهترین روش های از بین بردن موهای زائد برای خانم ها

رفع موها از جمله روشهای روتین زیبایی برای  خانم هاست ممکن است از روشهای گوناگونی جهت رفع موهای زائد در نواحی مختلف صورت و بدن استفاده .کنید ممکن است برای رفع موهایتان به فکر روش های رفع دائمی مو نیز باشید که در این صورت صبح ها کار زیبایی کمتری دارید . شما انتخابهای گوناگونی […]

هر آنچه باید در خصوص جراحی باریاتریک بدانید

افرادی که از جراحی بالون معده برای کاهش وزن خود استفاده می کنند بهتر است بدانند در معرض برخی مشکلات قرار خواهند گرفت با توجه به کوچک شدن حجم معده در این افراد رژیم غذایی و تحرک آن ها باید طبق توصیه های پزشکی پیش برود تا به بدنشان آسیبی وارد نشود . قبل جراحی […]

تشخیص سلامت کلی افراد از روی ظاهر آنها

آیا تا به حال به ارتباطی که میان ظاهرتان و بیماری ای که ممکن است برای شما اتفاق بیفتد فکر کرده اید.جالب است بدانید بسیاری از نشانه های ظاهری می تواند نشان دهنده ی وضعیت جسمانی شما باشد.اگر ظاهر شما خسته است و یا آرنجتان پوسته پوسته شده است و پینه بسته است بهتر است […]

طب سوزنی راهی مطمئن برای درمان یبوست مزمن

یک نوع عارضه در دستگاه گوارش بوجود می آید که بر اثر آن در رودهٔ بزرگ مواد دفعی سفت خواهند شد و سختی و درد همراه با دفع آن میباشد.این عارضه را یبوست میگویند که نوع حادش میتواند روده را ببند و حتی امکان دارد فرد را به پای عمل جراحی بکشاند.آناتومی بدن،رژیم غذایی نامناسب […]

داشتن دندان هایی سالم با مصرف این خوراکی ها

اسید سیتریک موجود در میوه هایی مانند پرتقال و لیمو فرسایش سریع مینای دندان و شکل گیری پوسیدگی دندان را موجب می شود. با این وجود، نیازی نیست به طور کامل این میوه ها را کنار بگذارید. بهتر است در یک وعده از این قبیل میوه ها استفاده کنید و سپس دهان خود را با […]

از شستن سبزیجات با مایع ظرفشویی اجتناب کنید

اگر این خوراکی ها را تهیه کردید بلافاصله بهتر است آنها را شستشو داده و داخل فریزر نگهداری کنید و در یخچال حداکثر یک روز نگهداری نمایید. در صورت پختن آن مصرف کنید و آن را مجددا فریز نکنید. دکتر هاله تالایی، متخصص عفونی و فلوشیپ پژوهش مسمومیت ها در گفتگو با برنامه «فراسو» شبکه […]

علائم عفونت کلیه با این نشانه های هشدار دهنده

برای تشخیص مشکلات کلیوی در مراحل اولیه، معاینات بالینی و انجام آزمایشات شامل خون و ادرار ضروری است و در مراحل بعد در صورت نیاز با تشخیص پزشک سونوگرافی هم انجام خواهد گرفت. دکتر آریا جنابی، افزود: عفونت کلیه از بیماریهای شایعی است که در همه سنین اتفاق می افتد و درد در ناحیه پهلو، […]

10 روش حرفه ای برای مدل دادن به موهایتان با اتو مو

معمولا از اتوی مو برای صاف کردن فر موها استفاده میشه. اما خیلیا هم برای حالت دادن و فر کردن موها ازش استفاده میکنن. در ادامه ۱۰ روش برای مدل دادن به موها با اتو مو را آورده ایم که میتونه هر سلیقه و نظری رو جلب کنه. فر شلخته فر بلند حجم دادن به موهای بلند حجم دادن […]

چرا و به چه دلایلی باید گوش ها را هر روز ماساژ داد ؟

معمولا راه حل خیلی از ما برای رفع خستگی نوشیدن قهوه یا چای است. اما اگر تصمیم گرفته اید که مصرف روزانه کافئین را کم تر کنید یا اینکه دوست ندارید معتاد قهوه شوید راه حل دیگری هم هست که برای رفع خستگی می توانید به کار ببرید. راه حل: یکی از راه حل هایی […]

این مواد غذایی نباید هرگز در مایکروویو گرم شوند

غذایی که می خورید هر چقدر هم سالم و خوشمزه باشد اگر در مایکروویو گرم شود فواید سلامتی اش را از دست می دهد و باعث مسمومیت غذایی می شود. در این جا لیستی از غذاهایی که باید تازه و بلافاصله پس از پخته شدن مصرف شوند را آورده ایم. کرفس بهترین سبزی که می […]

تازه های داغ ترین اخبار
بیشتر >>
  • خبری جدید از نحوه واریز حقوق کارکنان دولت از سال آینده

  • ولخرج‌های فوتبال جزیره را بشناسید!

  • دیدگاه قاطع ایران عدم حضور آمریکا و حامیانش در اجلاس آستانه

  • «هر خانواده – یک امدادگر» تحقق نمی‌یابد؟!

  • تحلیل شکست سنگین فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس

  • آزادسازی مقبره حضرت یونس(ع) در موصل

  • عربستان سعودی فاجعه ای تاریخی را رقم زد!

  • جزئیات دو تحریم ضد ایرانی که روز گذشته لغو شد!

  • دستگیری 9 راهزن مسلح در بزرگراه های تهران

  • درخواست بیشرمانه ۲۳ مقام آمریکایی از ترامپ!

  • بیش از ۵۰ درصد ثروت دنیا در دست ۸ ابرپولدار!

  • یک چهارم جوانان ایرانی ۱۵ تا ۲۹ ساله بیکارند!

  • ورود ۱۵۰ تروریست داعش با هواپیمای ترکیه به یمن!

  • ترامپ خویشتنداری «پوتین» را در برابر تحریمهای جدید آمریکا ستود

  • برترین و مخوف ترین نیروهای هوایی جهان را بشناسید!

  • آشنایی با خطرناک ترین افراد دنیا در اینترنت در سال 2016

  • دختر روس و رازی بزرگ در قتل سیاسی سفیر روسیه

  • اولین واکنش ترامپ به اقدامات اوباما علیه روسیه

  • شهروندان بحرینی پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند!

  • سردترین و گرم‌ترین استان کشور را ببینید +نقشه

  • نگاهی به پرونده سیاه آمریکا در حمایت از تروریسم

  • داغ ترین اخبار
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • ورزشی
  • ۱۵ مهارت ضروری و لازم برای بازاریابان دیجیتالی

    مجموعه : موفقیت

    بازاریابی در دنیای دیجیتال، یکی از حرفه‌های نوپا و در عین حال کارآمد و مورد نیاز شرکت‌ها و صاحبان کسب و کار است. شاید دیوار ورود به این عرصه کوتاه به نظر برسد، اما با گذشت زمان مهارت‌های این شغل، نمود پررنگ‌تری پیدا می‌کند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا با نظرات ۱۵ تن از صاحبان کسب و کار را در رابطه با شرایط استخدام یک بازاریاب دیجیتال آشنا شویم.

    813148 586 ۱۵ مهارت ضروری و لازم برای بازاریابان دیجیتالی

    کارشناسان بازاریابی دیجیتالی باید مجموعه‌ای از مهارت‌های مختلف را کسب کنند. این مهارت‌ها شامل استفاده از منابع موجود در کانال‌های رسانه‌ای است. آنها باید فرصت‌های فعلی و پیش رو را شناسایی کرده تا به یک بازاریاب فوق‌العاده تبدیل شوند. یکی از چالش‌هایی که یک بازاریاب باید در نظر داشته باشد، ایجاد تعادل بین “تفکر خلاق” و “تفکر انتقادی” است تا بتواند موفقیت قابل توجهی برای شرکت خود رقم بزند.

    در این مقاله، از ۱۵ عضو “مشاور کارآفرینان جوان” (YEC) سوال شده است که در هنگام استخدام بازاریابان دیجیتال به چه نکاتی توجه می‌کنند؟پاسخ‌های آنها به شرح زیر است:

    ۱. داشتن تخصص تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی

    بازاریاب دیجیتالی که استخدام می‌شود باید به شیوه‌ی تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی مخصوصا فیسبوک و دیگر شبکه‌های مد نظر شرکت آشنایی داشته باشد. بازاریابان دیجیتالی باید بتوانند اطلاعات موجود در فیسبوک را تحلیل کنند و با ایجاد کمپین‌ها و تصاویر خلاقانه، مشتری را جذب نمایند. از آنجا که رسانه‌های اجتماعی منبع رایگانی برای تبلیغات محسوب می‌شوند، استفاده‌ی درست و بهینه از آنها می‌تواند با صرفه‌جویی زیادی در بودجه همراه باشد. بنابراین ما به دنبال بازاریابان با استعدادی هستیم که نسبت به پتانسیل این فضا آگاه باشند و زیر و بم استفاده از آن را بدانند – مایلز جنینگز ، Recruiter.com

    ۲. داشتن مهارت فروش

    ما تا به حال بازاریابان دیجیتال زیادی را استخدام کرده‌ایم که در دو حالت داخل منزل و یا محیط خارج از شرکت مشغول به کار بوده‌اند و در پایان به این نتیجه رسیدیم، آنهایی که فروش بالاتری دارند، بالطبع بازاریابان بهتری هستند. آنها می‌دانستند که با افراد چه برخوردی داشته باشند و چطور یک مشتری بالقوه را به یک مشتری بالفعل تبدیل کنند. هر چند که قرار نیست بازاریابان دیجیتال مستقیما با مشتری وارد معامله شوند، اما با این حال باید با مهارت فروش آشنا باشند. در غیر این صورت سرمایه‌ی شما را هدر خواهند داد بدون این که برای تیم فروش، فرصت و موقعیت ایجاد کنند – مارک سنیکلا- BannerView.com

    ۳. توانایی در پیدا کردن کانال تبلیغاتی مناسب

    813144 139 ۱۵ مهارت ضروری و لازم برای بازاریابان دیجیتالی

    بازاریابان زیادی را می شناسم که از هیچ کانال بازاریابی نمی‌گذرند. ایمیل، سئو(SEO)، بازاریابی موتور جستجو(SEM)، شبکه‌های اجتماعی و هر کانال دیگری که فکرش را بکنید. اما نکته اینجاست که در یک استراتژی موفق بازاریابی تمرکز بر روی تعداد محدودی کانال کافی است و بهتر جواب خواهد داد. کانال انتخابی یک بازاریاب باید متناسب با میزان پویایی و نوع فعالیت شرکت باشد. برای مثال، برای یک شرکت کمک به کسب و کارهای محلی مانند ما، شبکه‌ی اجتماعی پینترست گزینه‌ی جالبی برای بازاریابی به شمار نمی‌آید. من به شخصه ترجیح می‌دهم از راهکارهای محلی سئو استفاده کنم تا مشتری را از طریق گوگل و برنامه های Maps و Yelp پیدا کنم – ترور سامنر ، LocalVox

    ۴. داشتن تفکر بی طرف

    معمولا بازاریابان، با ذوق و شوق‌ترین کارمندان شرکت هستند. هر چند که این ذوق و شوق می تواند باعث ایجاد خلاقیت شود، با این حال یک بازاریاب باید بتواند بین هیجان درونی و کار خود تمایز ایجاد کند تا با داشتن دیدگاهی بی‌طرف، آن‌طور که باید کار کند، نه آن‌طور که امیدوار است – وسلی متیوز ، High Level Marketing

    ۵.توانایی راه‌اندازی کمپین‌های بازاریابی قطره‌ای و تحلیل آنها

    بازاریابی محتوا یک مهارت کلیدی است که منجر به نتیجه خواهد شد. یک بازاریابی قطره‌ای قوی مستلزم یک استراتژی اولیه است. در بازاریابی قطره‌ای، هدف یادآوری و معرفی مداوم محصول به مشتری است. یک دام بزرگی که در این نوع بازاریابی وجود دارد، گرفتار شدن در بازاریابی انبوه است. به این معنا که یک ایمیل را به عده‌ی زیادی ارسال کنیم بدون این که با مخاطب هیچ گونه ارتباط‌سازی اولیه انجام دهیم. در این نوع بازاریابی متغیرها و عوامل گسترده‌ای دخیل هستند تا یک استراتژی درست را تعریف کنند. بازاریابی قطره‌ای زمانی نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ای خواهد داد که مبتنی بر هنر ارتباط‌سازی باشد- اران ایال، Sprinlgeap

    ۶. دارا بودن ترکیبی از خلاقیت و توانایی تحلیل‌گری

    813145 448 ۱۵ مهارت ضروری و لازم برای بازاریابان دیجیتالی

    در بازاریابی دیجیتالی به دو عامل تفکر خلاق و ذهن تحلیل‌گر نیاز است. بنابراین ما به دنبال افرادی می‌گردیم که علاوه بر علاقه‌مند بودن، این توانایی‌ها را نیز داشته باشند. خیلی از کارجویان جدید تنها روی یکی از این دو عامل تاکید دارند حال آن که در بازاریابی دیجیتال، آمیزه‌ای از علم و هنر مطرح است. بازاریابی دیجیتال به ما اجازه می‌دهد که همه چیز، حتی خلاقانه‌ترین کمپین‌ها را ارزیابی کنیم و با استفاده از تحلیل و تجزیه‌ی اطلاعات، برای آینده، یک استراتژی تعریف کنیم- کایلا واگنر- Revel Interactive

    ۷. توانایی در بیان تصویری و نوشتاری

    813147 941 ۱۵ مهارت ضروری و لازم برای بازاریابان دیجیتالی

    امروزه رسانه‌های دیجیتال بر خلاف سابق، تصویر محور هستند؛ چرا که تصاویر قدرتمندتر از متون احساسات ما را درگیر می‌کنند. ترکیب مناسبی از دو عامل متن و تصویر، نقش بسیار مهمی در بازاریابی دیجیتال ایفا خواهد کرد – الکس فریز ، Track Marketing Group

    ۸. داشتن یک شخصیت دوست داشتنی

    ارتباط‌سازی یکی از اجزای اولیه‌ی بازاریابی دیجیتال است و یک شخصیت دوست‌داشتنی می‌تواند مفید و مثمر ثمر واقع شود. مردم زیادی هستند که تمایل دارند با ناشران، وبلاگ‌نویسان، روزنامه‌نگاران و دیگر افراد مطرح، وارد ارتباط شوند. طبیعی است که یک شخصیت جذاب همیشه خواهان و طرفدار زیاد داشته باشد. فرض کنید که باید بین دو شخصیت کاملا مشابه، یکی را برای گفتگو انتخاب کنید: با نفر اول که صحبت می کنید، انگار که با دیوار حرف می زنید؛ اما شخص دوم معاشرتی و خونگرم است. کدام یک را برای گفتگو انتخاب خواهید کرد؟ یک بازاریاب باید قدرت حفظ روابطش با دیگران را داشته باشد تا بتواند یک شخصیت گیرا و جذاب از خود ارائه دهد. موضوعی که متاسفانه در اغلب موارد نادیده گرفته می شود – جاناتان لانگ، Domination Media

    ۹. با WordPress آشنا باشد

    امکانات و پلت فرم‌های پیاده‌سازی شده بر روی وردپرس، آن را تبدیل به یک ابزار حیاتی کرده است. اگر شما به عنوان یک بازاریاب دیجیتال بخواهید یک وبلاگ و حتی یک سایت بسازید و آن را مدیریت کنید به وردپرس نیاز خواهید داشت. پلاگین‌های جدیدی که مدام به وردپرس اضافه می شوند به آموزش و رشد اطلاعات شما کمک خواهند کرد. از این رو وردپرس یک ابزار مفید برای سرعت بخشیدن به تولید محتوا محسوب می شود – آنجلا روت ، Due.com

    ۱۰. توانایی معرفی خود را داشته باشد

    813146 990 ۱۵ مهارت ضروری و لازم برای بازاریابان دیجیتالی

    اگر شما به عنوان یک کارجو به من بگویید که درک عمیقی نسبت به رسانه‌های اجتماعی و برندینگ دارید، پس باید ثابت کنید که در معرفی خود هم توانمندی لازم را دارید. اولین چیزی که از مصاحبه شوندگان خود می خواهم این است که اطلاعات خودشان را از طریق یک رسانه‌ی اجتماعی ارائه دهند تا از بین آنها فرد مورد نظر را انتخاب کنم. نحوه‌ی انتخاب من به این شکل است که اسم کارجو را در پلتفرم مورد نظر جستجو می‌کنم و از دید مشتری، محتوای موجود را بررسی می‌کنم. شبکه‌ی اجتماعی انتخاب شده باید قابلیت ارتباط با مشتری از طریق ارسال پیام یا تماس ویدیویی را فراهم کند و بازاریاب باید نسبت به برقراری این نوع ارتباط تسلط داشته باشد- آدام استیل، The Magistrate

    ۱۱. توانایی در درک اختصار

    مهم نیست کیفیت محصول شما تا چه حد خوب باشد! مهم توانایی شما در ارزش‌گذاری محصول است؛ به طوری که بتوانید در کم‌تر از ۱۴۰ واژه، کالا یا خدمات خود را به مشتری معرفی کنید. انتقال اطلاعات با حداقل پیام برای یک بازاریاب دیجیتال، هنر و مهارت است- نیکلاس هاس، Loot

    ۱۲. توانایی تجزیه و تحلیل اطلاعات قابل اندازه گیری

    در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگری، برآورد هزینه‌ی بازاریابی و تبلیغات، مهم و حیاتی است؛ چرا که دیگر، تفاوت درصد رشد، ملاکی برای موفق بودن یک محصول در بازار محسوب نمی‌شود. اکنون دوره‌ی تصمیم‌گیری درست و شکار به موقع فرصت‌ها است. مشاوران بازاریابی دیجیتال باید شایستگی و دانش عمومی خود را با ارائه‌ی معیارهای علمی و استفاده از داده‌های واقعی، اثبات کنند. حالا دیگر دوره‌ی حدس و گمان بر اساس چند عدد و رقم پیش پا افتاده‌ی میزان فروش گذشته است و رویکرد جدید با ابزارها و نرم افزارهای تحلیل و اندازه‌گیری همراه شده است. بنابراین از یک مشاور جدید در این حوزه، انتظار داریم که توانایی استفاده از این امکانات را به منظور بالا بردن دقت و اطمینان کار داشته باشد – بلر توماس ، EMerchantBroker

    ۱۳. داشتن مهارت گوش دادن

    به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، باید توانایی ارتباطی بالایی داشته باشیم و بتوانیم برای ترویج سرویس یا محصول خود از کلمات، تصاویر، ویدیو و رسانه‌های اجتماعی استفاده کنیم. بازاریابی دیجیتال فرصتی برای متخخصان این حوزه است که به صحبت‌های اقشار مختلف مردم، از مشتری گرفته تا مصرف‌کننده‌ی گوش دهند. این اقدام از طریق شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای تحلیل‌گر امکان‌پذیر است. از این رو ما می‌توانیم بازخورد مشتری را نسبت به محصول خود دریافت کنیم. همیشه در استخدام یک بازاریاب دیجیتال به دنبال این موضوع هستم که آیا می‌تواند حرف های مشتری را درک کند و بازخورد مناسبی نسبت به آنها داشته باشد- شالین دور، Chatter Buzz

    ۱۴. داشتن سرعت عمل

    یک بازاریاب دیجیتال باید بتواند در برابر تغییرات پیش آمده از خود انعطاف نشان دهد و با سرعت عمل تصمیم مناسب را بگیرد. نبود انعطاف در برنامه‌ی کسب و کار باعث منحل شدن و ورشکستگی خواهد شد- میکی مایر ، JASH

    ۱۵. آشنایی با طراحی

    ارتباط‌سازی از طریق ارسال پیام کار بسیار مهمی است. با این حال، دنیای دیجیتال، دنیایی فراتر از واژگان و کلمات است. بخش بزرگی از بازاریابی دیجیتال به جلوه‌های بصری وابسته است. یک بازاریاب دیجیتال حداقل باید آشنایی مقدماتی با HTML، CSS و فتوشاپ را داشته باشد – دن ساپوزنیکوف

    منبع : zoomit


    _____________________________________________________________________________
    همچنين مطالعه بفرماييد...
    _____________________________________________________________________________
  • تازه ها
  • مطالب هفته
  • مطالب ماه
  • دانش و فناوری
    توصیه های پزشکی
  • هر آنچه باید در خصوص جراحی باریاتریک بدانید

  • طب سوزنی راهی مطمئن برای درمان یبوست مزمن

  • علائم عفونت کلیه با این نشانه های هشدار دهنده

  • چرا و به چه دلایلی باید گوش ها را هر روز ماساژ داد ؟

  • ۱۰ نشانه مهم از بیماری‌ های کلیوی که باید بدانید

  • تازه های تصاویر
    بیشتر >>
  • تصاویری جالب و تماشایی از زندگی عجیب قورباغه ها

  • تصاویری دیدنی از عکاسان حرفه ای بدون دستکاری های فتوشاپی

  • نقاشی هایی خلاقانه و هنرمندانه به کمک سنگ های ساحلی

  • شکار لحظه ها : زمانی که طبیعت تبدیل به کمدی می شود!

  • نقاشی و طراحی های مینیاتوری زیبا بر روی اشیاء کوچک

  • برندگان مسابقه عکاسی “دنیایی که هرگز ندیده اید” مشخص شدند

  • پرتره هایی خلاقانه و زیبا از حیوانات روی پر پرندگان

  • خطرناک‌ترین جانداران قاتل جهان را بشناسید + عکس

  • تصاویری زیبا از اعماق دریا که شما را شگفت زده خواهند کرد

  • عکس هایی دیدنی از تصاویر تلفیقی روز و شب در استانبول

  • نگاهی گیرا بر شگفت انگیز ترین مجسمه های دنیا

  • تصاویری بسیار زیبا از فستیوال سگ هندوها

  • پرتره های ساخته شده بسیار زیبا از ترکیب میوه های ارگانیک

  • نقاشی هایی خلاقانه از دختران زیبا با لباس های گلی

  • پرتره های کوئیلینگ کاغذی با ادغام در چهره کهنسالان

  • تصاویری زیبا و خیره کننده از فستیوال کوه سوزان در ژاپن

  • تصاویری سحرآمیز و فوق العاده زیبا از کرم های شب تاب در ژاپن

  • ترسیم نقاشی‌های حیرت انگیز “هایپر رئالیسم” با زغال و گرافیت

  • نامرئی در روز: مجموعه تصاویر الهام بخش “میکو لاگرستد”

  • تصاویری منتخب از مسابقه عکاسی سفری گاردین ریدرز

  • نقاشی هایی هایپر رئالیست از جواهرات بسیار زیبا

  • تصاویری زیبا از نقاشی هایی که با اشیاء تکمیل شده اند!

  • نقاشی هایی برگزیده از هنرهای خیابانی اساطیری

  • تازه های دنیای مد و پوشاک
    بیشتر >>
  • چگونه یک کلاه زیبا و مناسب صورت مان انتخاب کنیم؟

  • انتخاب بهترین نوع لباس بر اساس انواع مختلف تیپ بدنی

  • بهترین و مناسب ترین عطرهای زنانه برای تمام مناسبت ها

  • راهنمای اصولی و حرفه ای برای انتخاب شلوار جین مردانه

  • شرابی و طوسی بهترین ترکیب رنگ مخصوص لباس های پاییزی

  • ۱۶ سبک و مدل شیک برای پوشیدن شال های پشمی شطرنجی

  • ۱۶ مدل خاص و زیبا از پوشش های پاییزی با پانچو

  • اشتباهاتی که ما در انتخاب لباس مناسب مرتکب می شویم

  • ۱۰ برند معتبر و خاص از معروف ترین و لوکس ترین جواهرات دنیا

  • بهترین روش های بستن شال جهت داشتن ظاهری باوقار

  • ترکیب هایی زیبا از لباس های خاکستری رنگ مناسب فصل پاییز

  • ۱۰ ساعت گران قیمت و لوکس برای هدیه دادن به خانم ها

  • ست لباس پاییزی با نیم بوت های زیبا برای فصل پاییز

  • کیف های فوق لوکس که فریاد می‌زنند: “صاحب من پولدار است”

  • با رنگ های لباس های رویایی مخصوص پاییز امسال آشنا شوید

  • بدون هزینه های سنگین هم می توان ظاهر خوبی داشت

  • لباس های شیک ، زیبا و خنک مخصوص فصل تابستان

  • منتخبی زیبا و خاص از لباس های شیک برای کودکان

  • منتخبی خاص از زیباترین مدل های شال و روسری

  • ۵ عطر منحصر به فرد مردانه مناسب خانم ها !

  • این عطرهای تابستانه شما را با خود به سواحل دریا می برند!

  • ۱۶ روش زیبا و متفاوت جهت بستن حرفه ای دستمال سر

  • بررسی و معرفی بهترین عطرهای تابستانه برای آقایان

  • کلیه حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سایت کلکسیون برتر می باشد.