کلکسیون برتر
تبلیغات
برگزیده های سایت

بهترین راه و روش های طبیعی برای از بین بردن دردهای شایع

پک های گرمایشی و سرمایشی برای بهبود درد کاربردهای فراوانی دارند، اما چگونه متوجه شویم که کدامیک بهتر است؟ آیا گرما برای کمردرد ایده آل است؟ آیا سرما برای عضلات کشیده شده کاربرد دارد؟ در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم که هر کدام از اینها بیشتر برای بهبود چه نوع دردهایی کاربرد دارند. آسیب […]

غذاهای زمستانی که متخصصین مغز و اعصاب توصیه می کنند

به جایی از سال رسیده ایم که همه احساس سرما، مریضی، ناراحتی، بی حالی داریم اما طبیعت برایمان غذاهایی مهیا کرده که بدن، ذهن و روحمان را تغذیه کند. در این مقاله می خواهیم از زبان یک متخصص مغز و اعصاب غذاهایی که می توانند در طول فصل زمستان کمک کنند بدن و ذهنتان درست […]

تاثیر تمرینات و حرکات ورزشی مقاومتی بر روی تغییرات بدن

برنامه ورزشی مقاومتی و تناوب بالا را با هم ترکیب کنید تا تغییر سریع توده بدن را تجربه کنید. برنامه ورزشی مقاومتی متابولیسمی چیزی جز ترکیب حرکات مقاومتی با شدت بالا اچ آی تی  نیست. تمرینات اچ آی تی  به طور سنتی با استفاده از حرکات قلبی-عروقی انجام می شود: دویدن/ حرکات سرعتی، دوچرخه سواری، […]

بدترین توصیه های تغذیه و ورزشی در خصوص تناسب اندام

همه ی ما توصیه های تناسب اندام را گاها می شنویم که درست نیستند، حتی از افرادی که با ما خوب هستند: والدین، مربی، دوستان، افراد خوش هیکل باشگاه. در اینجا ۵ توصیه تاریخ گذشته که باید آنها را نادیده بگیرید آورده شده. کم کردن وزن به ورزش و فعالیت بستگی دارد درست نیست اگر […]

تمریناتی موثر برای تقویت عضلات زیر شکم “رکتئوس ابدومینیس”

fitamin : اصطلاح پایین شکم شامل عضلات رکتئوس ابدومینیس، یا دیواره شکمی می شود که کل میان تنه را می پوشاند و به لگن وصل می شود. اکثر این ورزش ها عضلات شکمی چندگانه را مورد هدف قرار می دهند بنابراین با هر تکرار چربی سوزی را به حداکثر می رسانند. اما تنها حرکات را […]

این مواد غذایی خوشمزه روحیه ما را تقویت می کنند

ضرب المثل معروف “روزی یک سیب بخور تا از دکتر به دور بمانی” را همه شنیده ایم. اما در مطالعاتی که در مجله آمریکایی سلامت عموم انجام شده است دریافته اند که خوردن میوه ها و سبزیجات هم می تواند سلامت ذهن را تقویت کند. افرادی که در این تحقیق آزمایش شده اند گزارش داده […]

بررسی اجمالی میل۲۶ قدرتمندترین هلی کوپتر جهان + تصاویر

هلی کوپتر های زیادی در دنیا هستند که کابردی و قدرتمند هستند اما میل۲۶ قدرتمندترین هلی کوپتر جهان که هم اندازه ساختمانی سه طبقه است ، در واقع چیز دیگری است. این هلی کوپتر با طول بال های بلندش قادر است یک هوپیمای مسافر بری را از روی زمین بلند کرده و حمل کند. هلی کوپتر […]

لکنت زبان نتیجه اختلال مغزی است نه مشکل حنجره و زبان

لکنت زبان بیش از آن که یک مشکل مکانیکی باشد یک مشکل مغزی است و این در حالی است که پیش از این اکثر محققان تصور می کردند که لکنت زبان بخاطر نقض هایی در تار های صوتی و زبان است اما مطالعه جدیدی با رد این ادعا مشکل اصلی را کاهش جریان خون در […]

روش هایی کارآمد و مفید جهت افزایش سروتونین در مغز

کاهش سطح سروتونین مغز در خیلی چیزها از اشتها گرفته تا چرخه خواب، حافظه و روحیه تاثیر گذار است. پس بیایید با این چند روش سطح این نوع انتقال دهنده عصبی را افزایش دهیم. دریافت تریپتوفان بیشتر در ابتدا باید کمی درباره تریپتوفان بدانید. تریپتوفان آمینو اسیدی است که در تولید سروتونین نقش مهمی دارد. […]

درمان خانگی عفونت گوش با استفاده از یک حبه سیر

باید قبول کنیم عفونت گوش یکی از درد آورترین مشکلاتی است که یک فرد می تواند تجربه کند. این درد می تواند به صورت ضربانی باشد و یا تیر و سوزاننده. اگر با عفونت گوش آشنا باشید می دانید که تحملش چقدر سخت است. من هم تا به حال در چند سال اخیر درگیر عفونت […]

فورد موستانگ 2018؛ اسب سرکش و چالاک فورد در لباس جدید!

از سال 2014 که چهره جدید فورد موستانگ رونمایی شد تاکنون تنها شاهد ارائه فیس لیفت ها و نسخه هایی تقویت شده از این خودرو بودیم و نسخه جدید نیز با همین رویه پیش رفته اما تغییری بنیادی در آن صورت گرفته و آن هم خداحافظی با موتور V6 مشهور آن است، موتوری که اگرچه […]

۱۸ راز زیبایی منحصر به فرد و بدون نیاز به هزینه

همه ی ما می‌خواهیم که ظاهر و البته احساس خوبی داشته باشیم، اما با توجه به اینکه بابت خیلی چیزها باید پول خرج کنیم، اولویت خرید لوسیون ها و انواع محصولات زیبایی کم شده و به انتهای لیست خریدمان منتقل می‌شود. دیگر نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا در این مورد به شما کمک کنیم. […]

در هوای سرد زمستان اینگونه حرفه ای و با انگیره باشید

وقتی دماهای سرد فرا می‌رسند، می‌تواند بسیار ساده باشد که ژاکت گرم و نرم خود را بپوشید و نوشیدنی ‌های پرکالری بسیار خوش‌طعم، از جمله اِگناگ (مخلوط شیر و زرده تخم‌مرغ) و لاته را مزه مزه کنید. غذاهای راحت مثل طاس‌کباب پنیری و سوپ‌های خامه‌ای نیز مورد توجه هستند. چون به‌ اندازه‌ی ماه‌های تابستان، بدن […]

تازه های داغ ترین اخبار
بیشتر >>
  • کشف سیاره جهنم در خارج از منظومه شمسی!

  • بررسی آنچه هنگام مرگ رخ می دهد با استفاده از نظریه کوانتوم

  • جدیدترین فناوری ها برای یافتن آتشنشانان مدفون در پلاسکو!

  • پیام رهبر معظم انقلاب در پی حادثه دردناک ساختمان پلاسکو

  • ماموریت رئیس مجلس به 3 کمیسیون برای بررسی حادثه پلاسکو

  • خبری جدید از نحوه واریز حقوق کارکنان دولت از سال آینده

  • ولخرج‌های فوتبال جزیره را بشناسید!

  • دیدگاه قاطع ایران عدم حضور آمریکا و حامیانش در اجلاس آستانه

  • «هر خانواده – یک امدادگر» تحقق نمی‌یابد؟!

  • تحلیل شکست سنگین فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس

  • آزادسازی مقبره حضرت یونس(ع) در موصل

  • عربستان سعودی فاجعه ای تاریخی را رقم زد!

  • جزئیات دو تحریم ضد ایرانی که روز گذشته لغو شد!

  • دستگیری 9 راهزن مسلح در بزرگراه های تهران

  • درخواست بیشرمانه ۲۳ مقام آمریکایی از ترامپ!

  • بیش از ۵۰ درصد ثروت دنیا در دست ۸ ابرپولدار!

  • یک چهارم جوانان ایرانی ۱۵ تا ۲۹ ساله بیکارند!

  • ورود ۱۵۰ تروریست داعش با هواپیمای ترکیه به یمن!

  • ترامپ خویشتنداری «پوتین» را در برابر تحریمهای جدید آمریکا ستود

  • برترین و مخوف ترین نیروهای هوایی جهان را بشناسید!

  • آشنایی با خطرناک ترین افراد دنیا در اینترنت در سال 2016

  • داغ ترین اخبار
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • ورزشی
  • مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    مجموعه : دنیای اتومبیل

    نیازی به گفتن این مسئله نیست که جنگ اسب‌های بخار این روزها کمی مضحک و خنده‌دار شده است، مخصوصاً زمانی که پای سدان های اسپورت لوکس و بزرگ به میان می‌آید.

    816070 103 1 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    در اوایل سال ۲۰۰۰ میلادی خودروهایی مانند آئودی RS6، ب ام و M5 و کادیلاک CTS-V به ترتیب ۴۴۴،۳۹۴ و ۴۰۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کردند. اما امروزه، نوادگان این خودروها ۵۵۲،۵۵۳ و ۶۴۰ اسب بخار قدرت دارند! خب علاقه‌مندان چکار باید بکنند اگر یک سدان اسپورت لوکس بدون افتادن در مخمصه‌ی ۶۴۰ اسب بخاری بخواهند؟!

    816018 867 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    خوشبختانه تنی چند از سایر خودروها این فاصله را پر می‌کنند. مدل‌هایی با نشان‌های قابل‌توجه بر روی کاپوت و برخی از کارایی‌های نزدیک به مدل‌های تاپ اما بدون قیمت‌های ترسناک، بدون مصرف سوخت زیاد. از همه جالب‌تر اینکه دیگر آن دادوبیدادهایی را که در خانه می‌گویند چرا در چند ماه سه دست لاستیک عوض می‌کنی را نخواهید داشت! از سه رقیبی که اینجا هستند، دو خودرو پیشکسوت و دیگری تازه‌وارد است.

    816019 277 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816020 201 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816021 617 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    خودروی آلمانی داستان ما آئودی S6 است. بله! ما می‌توانستیم ب ام و ۵۵۰i با پکیج M Sport یا مرسدس بنز E400 با نشان AMG را دعوت بکنیم، اما برای ما S6 به‌روز شده برای سال ۲۰۱۶ آن چیزی که این سگمنت درباره‌اش است را به‌خوبی نشان می‌دهد: توازن و بالانس بین لوکس بودن، کارایی و قابلیت رانندگی. کلید طلایی این آلمانی خوش‌رو در زیر کاپوتش است جایی که پیشرانه‌ی ۸ سیلندر توئین توربوی آن ۴۴۴ اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

    816022 489 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    دیگر پیشکسوت حاضر در میدان باافتخار قرمز، سفید و آبی را نشان می‌دهد. کادیلاک CTS-V اسپورت ۲۰۱۶ طرح و برنامه‌ی یک سدان لوکس اسپورت را دنبال می‌کند: پیشرانه‌ی نیرومند ۶ سیلندری و توئین توربو با ۴۲۰ اسب بخار قدرت به همراه شاسی ورزشکاری (!) و نمای بسیار جذاب. این خودرو به حد کافی خوب بوده تا دو سال قبل عنوان خودروی سال را به دست آورد و هنوز هم رانندگی با آن لذت‌بخش است.

    816023 911 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    اما در مورد دوست تازه‌واردمان، خب، شاید باعث شود که سرتان را بخارانید اما از ما بشنوید که اسمش لکسوس GS F 2016 است. GS F به نظر می‌رسد در نگاه اول برای تست مقایسه‌ای با آئودی RS7 یا کادیلاک CTS-V طراحی‌شده باشد اما هنوز هم پیشرانه‌ی ۸ سیلندرش نمی‌تواند با پسران بزرگ سرشاخ شود.

    مقایسه کردن GS F با RS7 و CTS-V شبیه این است که با تفنگ آبپاش به جنگ بازوکا بروید! مقایسه‌ی لکسوس با S6 و CTS-V اسپورت فرصتی برای لکسوس است و چالشی واقعی و جدی برای دو کهنه‌کار دیگر به شمار می‌رود.

    816024 568 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    هر سه رقیب ما یک فرمول عمومی را دنبال می‌کنند. قدرتمندترین گروه، لکسوس GS F، بیزاری و نفرت سازنده‌ی مادر یعنی تویوتا را از القای اجباری با یک پیشرانه‌ی تنفس طبیعی نشان می‌دهد! پیشرانه‌ای ۸ سیلندر و ۵ لیتری که ۴۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۲۷ نیوتن متر گشتاور را تحویل می‌دهد. نیروی حاصله با گیربکسی ۸ سرعته و خودکار به دیفرانسیل عقب فرستاده می‌شود.

    816025 131 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    کادیلاک با فروش بالای خودروهای لوکس نامی برای خود دست‌وپا کرده اما CTS-V اسپورت علاقه‌ی نوظهور این برند به پیشرانه‌های کوچک، قدرت زیاد و وزن کم را به نمایش می‌گذارد. پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳٫۶ لیتری و توئین توربوی کادیلاک کوچک‌ترین و پرگشتاورترین پیشرانه‌ی حاضر در این تست است. پیشرانه‌ای که ۵۸۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و همانند لکسوس از گیربکس ۸ سرعته ی خودکار بهره می‌برد.

    همان‌طوری که از آئودی انتظار دارید، در بحث پیشرانه S6 با رقیبان خود فرق دارد. پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری با دو توربو در زیر کاپوت جا خوش کرده است. زمانی که بحث نیرو باشد این پیشرانه با ۴۴۴ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر در میانه‌ی گروه قرار می‌گیرد اما گیربکس ۷ سرعته ی دو کلاچه ی آن به همراه سیستم تمام چرخ متحرکش،S6 را از دو هم‌قطار خود جدا می‌کند.

    این سه خودرو را در عرصه‌های لوکس بودن و کارایی و پرفورمنس امتحان می‌کنیم و به همان قدری که خوب باشند جایزه می‌گیرند! برنده‌ی این امتحان لزوماً سریع‌ترین، قوی‌ترین و یا راحت‌ترین سدان نخواهد بود اما بهترین بالانس و توازن بین لوکس بودن و کارایی و قابلیت رانندگی را در پیست و هم در دنیای واقعی نشان خواهد داد.

    ارزیابی‌های ما در لس‌آنجلس کلید خورد. پیچ خوردن خودروها منعکس‌کننده‌ی این بود که ما چه تصوری از خریداران ثروتمند این خودروها داریم و آن‌ها واقعاً چگونه از این خودروها استفاده می‌کنند. این خودروها در جاده‌های پرپیچ‌وخم، تپه‌ها و نهایتاً در پیست آزمایش شدند تا عیار واقعی خود را نمایان سازند.

    816026 590 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    رتبه‌ی سوم: آئودی S6

    از همان ابتدا S6 نشان داد که لباسی متفاوت از دو رقیب دیگر به تن کرده است. آئودی بلوغ بیشتری را نسبت به لکسوس و کادیلاک نشان داد. فاکتور بلوغ و کمال در همان نگاه اول به بدنه‌ی آئودی آشکار است. Ed Loh سردبیر می‌گوید: “S6 تکنیکی، اسپورت و بی‌ضرراست.”سیستم ۴ چرخ متحرک آئودی در طی تست‌های بارانی روز اول ثابت کرد که بسیار تواناست. می‌توان روی پیشرانه‌ی ۸ سیلندر توئین توربو و گیربکس ۷ سرعته با کلاچ دوبل حساب باز کرد.

    سیستم انتقال قدرت که در حالت کامفورت کاملاً ساکت و آرام است، در حالت دینامیک واقعاً از خواب بیدار می‌شود. تعویض دنده‌ها حالتی رعدآسا دارد. Jonny Lieberman می‌گوید: “این موتور تحت تنش و واقعاً باشکوه است.” او ادامه می‌دهد: “این پیشرانه‌ی ۸ سیلندر به‌خوبی با گیربکس ۷ سرعته با کلاچ دوبل جفت شده و مسلماً بهترین ترکیب گروه است.”

    816027 748 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    سیستم ۴ چرخ متحرک آئودی همچنین در خیابان‌های آب‌گرفته‌ی لس‌آنجلس بهتر درک می‌شود، اگرچه که از برخی جنبه‌های منفی خصوصاً فرمان تنبل و کند آن نمی‌توان گذشت.S6 ثابت‌قدم است اما با فیزیک نمی‌شود جنگید. Lieberman می‌گوید: “فرمان آئودی احساس کندی دارد. حالت کامفورت احساس قطع‌شدگی و انفصال دارد و حالت دینامیک هم سنگین احساس می‌شود.”

    816028 884 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    سیستم تعلیق بادی S6 که باشکوه‌ترین سواری گروه را دارد، در دور زدن‌ها کمکی به قضایای یادشده نمی‌کند. Loh می‌گوید: “سفتی شاسی در مقایسه با نرمی سیستم تعلیق فقط احساس مصنوعی و چسبی بودن فرمان الکتریکی را برجسته می‌کند.” او ادامه می‌دهد:” مقایسه‌ی آئودی با کادیلاک و لکسوس مثل تفاوت روز با شب است.”

    816029 225 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    آنچه S6 را برای سواری در مسافت‌های زیاد دلپذیر می‌کند فقط سواری نرم و پیشرانه‌ی قدرتمند نیست بلکه نمای داخلی هم سهیم است. اگرچه که دو خودروی دیگر هم به‌نوبه‌ی خودنمای داخلی خوبی دارند، اما پکیج آئودی با چرم باکیفیت و جذاب و بهترین سیستم سرگرمی و اطلاعات گوی سبقت را از کادیلاک و لکسوس می‌رباید.

    816030 148 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    درون پیست S6 یک بازیگر مستحکم است. سیستم ۴ چرخ متحرک آئودی کمک می‌کند تا خودرو در ۳٫۸ ثانیه به‌سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد و S6 را سریع‌ترین خودروی رقابت بکند. زمان یک‌چهارم مایل برای آئودی ۱۲٫۴ ثانیه با سرعت ۱۷۹٫۲ کیلومتر بر ساعت ثبت می‌شود که بازهم از دو رقیب دیگر بهتر است. تست figure-eight آئودی دقیقاً همانی می‌شود که ما در دور زدن‌های جاده‌ای مشاهده کردیم: ۲۴٫۹ ثانیه در ۰٫۷۷ نیروی جی که کندترین گروه است و همچنین شتاب جانبی ۰٫۹۱ جی که بازهم کندترین گروه لقب می‌گیرد.

    816031 343 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    اگرچه که همه‌ی ما از آئودی S6 لذت بردیم، اما برای ما بسیار فوق‌العاده بود که فقط بر سرعت‌های خط مستقیم فوکوس کردیم و به‌اندازه‌ی کافی بر روی همه‌ی جنبه‌های این سدان اسپورت تمرکز نکردیم. قطعاً مواردی وجود دارد که درباره‌ی S6 گفته شود مثل توانایی سواری در فواصل زیاد، امکانات داخلی و اعداد مربوط به کارایی اما باید گفت که دو رقیب دیگر بالانس و توازن بهتری را نسبت به S6 نشان می‌دهند.

    816032 988 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816033 972 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816034 141 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816035 770 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816036 858 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816037 120 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816038 478 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    رتبه‌ی دوم: لکسوس GS F

    با آن نگاه نافذ و چراغ‌های روز روشن نایک مانند، لکسوس GS F دقیقاً در نقطه‌ی مقابل طیف حاضر قرار می‌گیرد. درحالی‌که آئودی بر راحتی تأکید می‌کند،GS F زمانی که خارج از حالت نرمال باشد، روی اسپورت بودن تمرکز دارد.

    در حالت‌های اسپورت و اسپورت پلاس، صدای غرش پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری برمی‌خیزد و گیربکس ۸ سرعته ی خودکار لکسوس برای اجرای فرامین پدال گاز گوش‌به‌فرمان می‌شود. لکسوس در این حالت‌های رانندگی بسیار برانگیزاننده احساس می‌شود و پیشرانه تا زمانی که کات آف نشود با شادمانی آواز می‌خواند! “پیشرانه‌ی عالی است!” Lieberman می‌گوید: “آن را در RC F دوست داشتم، حالا در GS F بیشتر دوستش دارم.”

    816039 122 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    GS F هیجان کمتری در سرعت‌های معمولی و آرام دارد. اگرچه پاسخ فرمان در حالت نرمال به‌صورت دلپذیری تندوتیز باقی می‌ماند، اما تنظیمات پدال گاز و گیربکس کمی مأیوس‌کننده است. پاسخ پدال گاز در حالت رانندگی پیش‌فرض نرم و آرام بوده و گیربکس برای معکوس کشیدن در مواقع لزوم بی‌میل است. Loh می‌گوید: “در زمان سواری در اتوبان، گیربکس در حالت نرمال و اکو معکوس نمی‌کشد.

    تأخیرهای آن احساسی در شما ایجاد می‌کند انگار برای سریع رفتن میلیون سال زمان نیاز دارید!” قدری شک و تردید درباره‌ی لکسوس به‌عنوان خودروسازی باسابقه‌ی ساخت خودروهای راحت وجود دارد اما لکسوس با GS F سواری سفت و محکمی ارائه می‌دهد. سیستم تعلیق لکسوس برخلاف آئودی و کادیلاک قابل تنظیم نیست و یک‌راست از کارخانه برای پیست تنظیم‌شده است!

    این لکسوس و برادرش GS شاسی سفتی دارند که برای سواری در جاده‌های تند و غریب کالیفرنیا طراحی‌شده‌اند. Loh می‌گوید: “دامپرها مقدار زیادی لرزش و ضربه را به راننده منتقل می‌کنند و سر و گردن من تکان‌های زیادی داشتند.”

    816040 444 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    تکان‌های سر و گردن در بزرگراه نمود بیشتری می‌یافتند، جایی که سیستم تعلیق در کشمکشی سخت بود تا ناهمواری‌های راه را بپوشاند. سواری کاملاً سفت است و مطمئناً سیستم تعلیق با تنظیم الکتریکی به همراه حالت راحت در صدر خواسته‌های ما از لکسوس قرار دارد. فرمان تند و سریع به این معنی است که در سرعت‌های بزرگراهی، لکسوس با توانایی خط مستقیم در حال کشمکش است و نیازمند تصحیح مدارم از سوی راننده برای ماندن در بین خطوط می‌باشد.

    816041 390 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    با برخی استثناها درباره‌ی پیدا کردن بعضی دکمه‌ها (دکمه‌ی ترمزدستی را پیدا کنید، شمارا به مبارزه می‌طلبیم!)، نمای داخلی به‌خوبی کارشده است. لمس داشبورد حس خوبی دارد و ما طرفدار پر و پا قرص صندلی‌ها با چرم قرمز هستیم. Loh درباره‌ی نمای داخلی چنین نظر می‌دهد: “این لکسوس شبیه‌ترین خودرو به قیمت ۸۵ هزار دلاری است. البته تا زمانی که شما خیلی به نمایشگر ناوبری نزدیک نگاه نکنید.” نمایشگر سیستم ناوبری و کنترل جوی استیک ماوس مانند لکسوس تلاش زیادی برای تباهی نمای داخلی GS F انجام داده‌اند.

    816042 923 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    حدس ما چیست؟ لکسوس تمرکز زیادی بر روی پرفورمنس داشته است.۴٫۴ ثانیه طول می‌کشد تا GS F به‌سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد. مسافت یک‌چهارم مایل نیز در ۱۲٫۸ ثانیه و با سرعت ۱۸۰٫۵ کیلومتر بر ساعت طی می‌شود که آن را در صدر گروه قرار می‌دهد.GS F با دیفرانسیل عقب در حالت اسلالوم رکورد ۲۴٫۳ ثانیه با ۰٫۸۱ شتاب جی را بر جای می‌گذارد. همکار دیگرمان Reynolds می‌گوید: “دریفت زدن مثل دیوانه‌ها آسان است!”

    816043 488 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    لکسوس می‌توانست در جایگاه نخست قرار گیرد چیزی که باعث غرق شدن لکسوس گردید به کارایی و قیمت آن مربوط می‌شود. بله GS F سریع‌تر از CTS-V اسپورت است اما آیا به‌اندازه‌ی ۱۴ هزار دلار؟! برای جیب ما جواب خیر است. Lieberman چنین نظری دارد: “من GS F را کاوش کردم. مشکل این است، پولی که شما برای GF S می‌پردازید، باید ۶۴۰ اسب بخار CTS-V را داشته باشید. فیس و افاده‌ی برند یک چیز است اما در این مورد خاص صادقانه بگویم کمی مضحک به نظر می‌رسد!”

    816044 208 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816045 293 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816046 795 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816047 252 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816048 285 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816049 214 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816050 513 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816051 889 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    رتبه‌ی اول: کادیلاک CTS-V اسپورت

    رستم داستان ما کادیلاک CTS-V است! نه زیادی سفت است و نه زیادی نرم، فقط خودش است. در پیچ‌های جاده،CTS بالانسی ماهرانه بین کیفیت سواری و هندلینگ ارائه می‌دهد. ضربه‌گیرها در جاده‌های پردست‌انداز به‌خوبی عمل می‌کنند و کمک می‌کنند تا کادیلاک به‌خوبی از پس پیچ‌ها برآید.

    فرمان فربه و گوشتی CTS-V انعکاس و بازخورد خوبی از جاده ارائه می‌دهد. Loh می‌گوید: “چیز نرم یا سبکی درباره‌ی این هیولا وجود ندارد. همه‌چیز ضخیم و مردانه است و کمی زحمت کشیدن برای فرمان ضخیم و شیفترهای آن نیاز است.”

    816052 537 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    صحبت درباره‌ی گیربکس شد، باید بگوییم که از گیربکس ۸ سرعته ی خودکار کادیلاک ممنونیم. تعویض دنده‌ها حالا سریع‌تر و هوشمندتر از قبل شده و همه‌ی مزیت‌های پیشرانه‌ی ۶ سیلندر توئین توربو را در اختیارتان قرار می‌دهد. Lieberman اشاره می‌کند: “من واقعاً سواری این خودرو را جست‌وجو کردم. من نمی‌توانم به‌قدر کافی تأکید کنم که احساس فرمان کادیلاک چقدر خوب است. شاد و خوشحال-کلمه ی دیگری برای آن وجود ندارد.”

    816053 896 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    اوضاع برای کادیلاک درراه‌های آزاد هم کاملاً بر وفق مراد است. CTS-V در جاده‌های باز راحت و آرام است. این خودرو در سرعت‌های بالا مستحکم و استوار است و سیستم تعلیق آن راننده را از راه‌های ناهموار ایزوله می‌کند. Erick Ayapana می‌گوید: “کنترل سواری مغناطیسی کادیلاک واقعاً در بزرگراه‌ها می‌درخشد. این سیستم دست‌اندازها را بدون انتقال هرگونه خشونت به کابین خنثی می‌کند.”

    816054 277 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    خود کابین هم مردانه است. اگرچه صندلی‌های عقب تنگ هستند اما در عوض صندلی‌های جلو راحت‌اند و موقعیت راننده نیز مناسب است. سیستم سرگرمی و اطلاعات کادیلاک (CUE) هنوز هم کمی فاجعه‌بار باقی‌مانده اما حداقل حالا با کارپلی اپل و اندروید اتو گوگل سازگار شده است.

    816055 655 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    برخلاف ۵۰ اسب بخار فاصله‌ی بین کادیلاک و لکسوس،CTS-V نمایشی واقعی در حد توانش را در درگ نشان می‌دهد. شتاب صفرتا ۹۶ کیلومتر کادیلاک ۴٫۷ ثانیه بوده و مسافت یک‌چهارم مایل را در ۱۳٫۱ ثانیه و با سرعت ۱۷۵٫۴ کیلومتر بر ساعت طی می‌کند. تست figure-eight کادیلاک هم در ۲۴٫۷ ثانیه و با شتاب ۰٫۸۰ جی ثبت می‌شود.

    816056 641 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    ممکن است که کادیلاک سریع‌ترین خودروی این مقایسه نباشد، اما توازن بین دینامیک رانندگی، راحتی، لوکس بودن و ارزش پرداختی آن را در صدر قرار می‌دهد. این کادیلاکی است که مردم را سورپرایز خواهد کرد. کادیلاک خودروی راننده است، یک سدان لوکس و همچنین کشنده‌ی قیمت! کادیلاک ممکن است که دوباره “استاندارد جهان” نباشد اما در همان راه قدم برمی‌دارد.

    816062 593 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816063 270 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816064 691 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816065 131 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816066 719 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F 816067 278 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    رتبه‌ی سوم: آئودی S6

    S6 برای تست‌های ما زیادی نرم است، اما بااین‌وجود هنوز هم خودروی درخشانی است.

    816068 644 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    رتبه‌ی دوم: لکسوس GS F

    اگر این مقایسه تنها درباره‌ی پرفورمنس بود،GS F بی‌شک برنده‌ی مدال می‌شد.

    816069 449 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    رتبه‌ی اول: کادیلاک CTS-V اسپورت

    بله، جنرال موتورز اخیراً جوایز زیادی برنده‌شده اما زمانی که شما خودروی خارق‌العاده‌ای مثل CTS-V اسپورت می‌سازید، ستایش آن تضمین‌شده است.

    816070 103 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F

    23223232 مقایسه تخصصی آئودی S6 کواترو با کادیلاک CTS و لکسس GS F


    منبع : pedal


  • تازه ها
  • مطالب هفته
  • مطالب ماه
  • دانش و فناوری
    توصیه های پزشکی
  • لکنت زبان نتیجه اختلال مغزی است نه مشکل حنجره و زبان

  • درمان خانگی عفونت گوش با استفاده از یک حبه سیر

  • آیا هوای سرد باعث می شود که شما سرما بخورید؟

  • همه چیز در خصوص بیماری کبد چرب و روش های درمان آن

  • هر آنچه باید در خصوص جراحی باریاتریک بدانید

  • تازه های تصاویر
    بیشتر >>
  • تصاویری جالب و تماشایی از زندگی عجیب قورباغه ها

  • تصاویری دیدنی از عکاسان حرفه ای بدون دستکاری های فتوشاپی

  • نقاشی هایی خلاقانه و هنرمندانه به کمک سنگ های ساحلی

  • شکار لحظه ها : زمانی که طبیعت تبدیل به کمدی می شود!

  • نقاشی و طراحی های مینیاتوری زیبا بر روی اشیاء کوچک

  • برندگان مسابقه عکاسی “دنیایی که هرگز ندیده اید” مشخص شدند

  • پرتره هایی خلاقانه و زیبا از حیوانات روی پر پرندگان

  • خطرناک‌ترین جانداران قاتل جهان را بشناسید + عکس

  • تصاویری زیبا از اعماق دریا که شما را شگفت زده خواهند کرد

  • عکس هایی دیدنی از تصاویر تلفیقی روز و شب در استانبول

  • نگاهی گیرا بر شگفت انگیز ترین مجسمه های دنیا

  • تصاویری بسیار زیبا از فستیوال سگ هندوها

  • پرتره های ساخته شده بسیار زیبا از ترکیب میوه های ارگانیک

  • نقاشی هایی خلاقانه از دختران زیبا با لباس های گلی

  • پرتره های کوئیلینگ کاغذی با ادغام در چهره کهنسالان

  • تصاویری زیبا و خیره کننده از فستیوال کوه سوزان در ژاپن

  • تصاویری سحرآمیز و فوق العاده زیبا از کرم های شب تاب در ژاپن

  • ترسیم نقاشی‌های حیرت انگیز “هایپر رئالیسم” با زغال و گرافیت

  • نامرئی در روز: مجموعه تصاویر الهام بخش “میکو لاگرستد”

  • تصاویری منتخب از مسابقه عکاسی سفری گاردین ریدرز

  • نقاشی هایی هایپر رئالیست از جواهرات بسیار زیبا

  • تصاویری زیبا از نقاشی هایی که با اشیاء تکمیل شده اند!

  • نقاشی هایی برگزیده از هنرهای خیابانی اساطیری

  • تازه های دنیای مد و پوشاک
    بیشتر >>
  • چگونه یک کلاه زیبا و مناسب صورت مان انتخاب کنیم؟

  • انتخاب بهترین نوع لباس بر اساس انواع مختلف تیپ بدنی

  • بهترین و مناسب ترین عطرهای زنانه برای تمام مناسبت ها

  • راهنمای اصولی و حرفه ای برای انتخاب شلوار جین مردانه

  • شرابی و طوسی بهترین ترکیب رنگ مخصوص لباس های پاییزی

  • ۱۶ سبک و مدل شیک برای پوشیدن شال های پشمی شطرنجی

  • ۱۶ مدل خاص و زیبا از پوشش های پاییزی با پانچو

  • اشتباهاتی که ما در انتخاب لباس مناسب مرتکب می شویم

  • ۱۰ برند معتبر و خاص از معروف ترین و لوکس ترین جواهرات دنیا

  • بهترین روش های بستن شال جهت داشتن ظاهری باوقار

  • ترکیب هایی زیبا از لباس های خاکستری رنگ مناسب فصل پاییز

  • ۱۰ ساعت گران قیمت و لوکس برای هدیه دادن به خانم ها

  • ست لباس پاییزی با نیم بوت های زیبا برای فصل پاییز

  • کیف های فوق لوکس که فریاد می‌زنند: “صاحب من پولدار است”

  • با رنگ های لباس های رویایی مخصوص پاییز امسال آشنا شوید

  • بدون هزینه های سنگین هم می توان ظاهر خوبی داشت

  • لباس های شیک ، زیبا و خنک مخصوص فصل تابستان

  • منتخبی زیبا و خاص از لباس های شیک برای کودکان

  • منتخبی خاص از زیباترین مدل های شال و روسری

  • ۵ عطر منحصر به فرد مردانه مناسب خانم ها !

  • این عطرهای تابستانه شما را با خود به سواحل دریا می برند!

  • ۱۶ روش زیبا و متفاوت جهت بستن حرفه ای دستمال سر

  • بررسی و معرفی بهترین عطرهای تابستانه برای آقایان

  • کلیه حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سایت کلکسیون برتر می باشد.